استکبار جهانی تنها به دنبال منافع خود در ایران است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

  پایگاه مردمی ارتش::جانشین معاون فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: استکبار جهانی تنها به دنبال منافع خود در ایران است و هیچ ارزشی برای بشریت در هیچ ملتی قائل نیست.

به گزارش   پایگاه مردمی ارتش به نقل از  خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، سردار علیرضا افشار ظهر امروز پس از راهپیمایی 22 بهمن در میدان 17 شهریور دماوند بیان کرد: بزرگ‌ترین مشکل برخی از انقلاب‌های اخیر در کشورهای عربی این بود که راه خود را نیافتند و به سرعت دچار مشکل و تزلزل شدند.

وی ادامه داد: مردم انقلابی ایران به خاطر داشتن رهبری آگاه و فرزانه از همان ابتدا راه را می‏‌دانستند و تا امروز نیز این راه و خط انقلاب تغییری نکرده است.

افشار به واقعه تسخیر لانه جاسوسی در کمتر از یک سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره و اظهار کرد: به فرموده امام راحل، این واقعه انقلاب دومی در کشور بود که از انقلاب اول نیز مهم‏تر محسوب می‏‌شود، چراکه در انقلاب اول، مردم شاه طاغوتی را سرنگون کردند و در انقلاب دوم، ارباب شاه را به زانو درآوردند.

وی تصریح کرد: آمریکا در 35 سال گذشته حتی لحظه‌‏ای آرام ننشست و با ترفندهای مختلف سعی در نابودی و سرنگونی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشت.

افشار بیان کرد: با حضور مردم آگاه و همیشه در صحنه و تبعیت و پیرو‌ی‌شان از ولایت فقیه، استکبار جهانی هیچ‌گاه نتوانست به مقاصد شوم خود برسد.

جانشین معاون فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: استکبار جهانی تنها به دنبال منافع خود در ایران است و هیچ ارزشی برای بشریت در هیچ ملتی قائل نیست.

وی بیان داشت: در حالی‌که انبارهای غربی‏‌ها مملو از سلاح‌های کشتار جمعی و هسته‌ای است، دم از مبارزه با این سلاح‌ها می‌زنند و مقاصد و برنامه‌های خود را در خطر می‌‌بینند.

افشار در ادامه گفت: امروز قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران با وجود آن همه فشارها و تحریم‌ها به اندازه‌ای است که مانع حمله آمریکا و اسرائیل شده است و آنها فقط از دور تهدید می‌کنند.

وی افزود: در زمان انقلاب و در مبارزات انجام شده برای پیروزی انقلاب، ملت ایران از همان ابتدا شعارهایی را گزینش کردند و به کار بردند که برای سال‏‌های سال بر سر همان شعارها مانده‌اند و هنوز که هنوز است، شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» سر می‌دهند.

جانشین معاون فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: جمهوری که مردم ایران 35 سال پیش می‌خواستند، همانی است که تا امروز جریان داشته و دارد.

وی خاطرنشان کرد: مردم ایران ثابت کردند که می‌شود با آموزه‌های دینی کشور را حکومت کرد و حکومتی را برپا کردند که پیشرفت و آسایش دنیوی را در سایه دین مبین اسلام رقم زده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا