پاسخ قاطع نیروهای مسلح ایران به هر نوع اقدام غلط آمریکایی‌ها

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 

پایگاه مردمی ارتش:وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت:‌ امروز نیروهای مسلح ایران به آن سطح از توانمندی‌های نظامی رسیده‌اند که در صورت هر نوع اقدام غلط آمریکایی‌ها با تمام توان و در کوتاه‌ترین زمین پاسخ آنها را خواهند داد.

به گزارش  پایگاه مردمی ارتش به نقل از خبرگزاری فارس از استان سمنان، سردار حسین دهقان دقایقی پیش در سخنرانی خود در جمع مردم سمنان که پس از راهپیمایی 22 بهمن در میدان امام خمینی این شهر انجام شد، اظهار کرد:‌ آمریکایی‌ها امروز با چالش‌های اساسی در زمینه مسائل اندیشه‌ای و توانمندی مواجه هستند و در مقابل، نظام جمهوری اسلامی ایران و نیروهای مسلح کشورمان این توان را دارند که به هر نوع اقدام غلط آمریکایی‌ها با تمام توان و در کوتاه‌ترین زمان آنچنان پاسخی دهند که آنها از اقدام خود پشیمان شوند.

وی تصریح کرد: نظام اسلامی در سایه رهبری‌های حکیمانه مقام معظم رهبری امروز به سطح بالایی از توانمندی‌های نظامی و امنیتی رسیده است و می‌تواند به صراحت این جمله را بیان کند که هیچ قدرتی در جهان یارای تهدید ملت ایران را ندارد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: امروز به صراحت بیان می‌کنیم که نظام اسلامی از هر جریانی که ضد نظام سلطه باشد، در هر جایی از دنیا حمایت می‌کند و ما از پشتیبانی نیروهای آزادی‌خواه در مقابل نظام سلطه و استکبار در هیچ نقطه از جهان کوتاهی نخواهیم کرد.

دهقان افزود: امروز حزب‌الله در لبنان، انتفاضه در فلسطین و گروه‌های جهادی اصیل در همه دنیای اسلام و کشورهای اسلامی آنچنان پرقدرت حضور دارند که آمریکایی‌ها و رژیم صهیونیستی جرأت هیچ اقدامی علیه اسلام را ندارند.

وی گفت: امروز جهان، از آمریکا حمایت نمی‌کند و مقامات این کشور در درون ملت خود و همچنین کشورهایی نظیر افغانستان و عراق آنچنان درگیر گرداب مهلک ایجاد شده هستند که حتی قادر نیستند پا را از محدوده خود فراتر بگذارند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اظهار کرد: آمریکایی‌ها امروز درگیر این هستند تا آبروی از دست رفته خود را در جهان و کشورهای منطقه دوباره به دست آورند و از تنگنا‌هایی که برای آنها ایجاد شده است رهایی یابد.

وی گفت: امروز نیروهای مسلح کشورمان از بالاترین تجهیزات نظامی که ملت ایران را قادر می‌سازد از آنها در هر درگیری استفاده کنند، بهره‌مند هستند.

دهقان افزود:‌ نیروهای مسلح ایران در صورت هرگونه اقدام نابخردانه‌ای، با قدرت پاسخ پشیمان‌کننده‌ای به دشمنان می‌دهند و البته آمریکا و نظام غرب یک بار ملت ایران را در صحنه‌های درگیری نظامی آزموده‌اند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بیان کرد:‌غربی‌ها و آمریکایی‌ها در دوران 8 سال دفاع مقدس در حالی که با تمام توان و ابزارها و حمایت‌های سیاسی و نظامی از رژیم منحوس صدام حمایت می‌کردند و کشورهای دنیای شرق و غرب را با خود همراه ساخته بودند، دیدند که در نهایت مردم ایران پیروز میدان بودند.

دهقان افزود: آمریکایی‌ها امروز نیز می‌توانند دوباره این مسئله را امتحان کنند اما باید بدانند که پاسخ ملت ایران و نیروهای مسلح کشورمان به آنها بسیار متفاوت‌تر از دوران 8 سال دفاع مقدس خواهد بود.

وی تصریح کرد:‌ امروز جهان غرب این پیام را از ایران دریافت کرده است که با گزینه‌هایی نظیر تحریم، تهدید نظامی و فشارهای مختلف سیاسی و اقتصادی نمی‌تواند در اراده ملت ایران اثری بگذارد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: ملت ما امروز با اقتدار اعلام می‌کند که بر مواضع خود در حمایت از اسلام و انقلاب استوار ایستاده است و فریاد مرگ بر آمریکا همواره بدرقه راه دولتمردان آمریکایی خواهد بود که به پشتوانه اسرائیلی‌ها قصد دارند به ملت ایران، اسلام و همه مسلمانان در جهان آسیب بزنند.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا