رونمایی از سامانه‌های جدید موشکی و راداری در ۲۹ فروردین ۹۳

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش::فرمانده قرارگاه پدافند هوایی از رونمایی سامانه‌های جدید موشکی و راداری در ۲۹ فروردین ۹۳ خبر داد.

به گزارش  پایگاه مردمی ارتش به نقل از خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) در حاشیه مراسم راهپیمایی 22 بهمن با حضور در جمع خبرنگاران، حضور مردم در راهپیمایی امسال را بسیار باشکوه توصیف کرد و گفت: این حضور بهترین پاسخ به تهدیدات دشمنان است.

وی افزود: دشمن تنها چیزی که در قبال ملت ایران نمی‌تواند تحریم کند، اراده این مردم است که اراده این ملت نیز گفت‌وگو، استدلال و منطق است.

اسماعیلی پیام ملت ایران را صلح، اسلام‌خواهی و ظلم‌ستیزی عنوان کرد و گفت: آنچه که دشمن می‌خواهد از ما بگیرد، اسلام است و انرژی هسته‌ای و دیگر حرف‌ها، سخنان بیخودی است.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی همچنین گفت: در 29 فروردین سال آینده، سامانه‌های جدید پدافندی در حوزه های موشکی و راداری رونمایی خواهد شد.

اسماعیلی درباره آزمایش‌های موشکی در نیروهای مسلح نیز تصریح کرد: ما همیشه در حال آزمایش موشکی هستیم که این موشکها برای ما مانند یک نسیم خُنک ولی برای دشمنان مانند تیرهای سنگینی است که به چشمشان اصابت می‌کند.

اسماعیلی افزود: سامانه موشکی ارتفاع پایین نیز در مراحل نهایی خود قرار دارد که در 29 فروردین رونمایی خواهد شد. سامانه راداری نیز یک سامانه تاکتیکی و مانند چشم غیرفعال است.

 

وی در پایان پیرامون اخطار به هواپیماهای بدون سرنشین نیز گفت: ما زمانی به آنان اخطار می‌دهیم که این هواپیماها به مرزهای ما نزدیک شوند.

انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا