آزمایش‌های تعیین کننده وزارت دفاع در سمنان انجام می‌شود‌

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش:: وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: امروز به مرحله‌ای رسیده‌ایم که آزمایش‌های تعیین کننده وزارت دفاع در مناطق اطراف سمنان انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از  خبرگزاری فارس از سمنان، سردار حسین دهقان دقایقی پیش در حاشیه حضور در راهپیمایی مرکز استان سمنان در روز 22 بهمن که هم اکنون در جریان است، اظهار کرد: هر وقت پرتاب ماهواره و موشک‌ها و همچنین ‌آزمون‌های بردهای بلند و تعیین کننده وجود داشته باشد، این فعالیت‌ها در مناطق اطراف سمنان انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: این امر بدان معنی است که در حقیقت سمنانی‌ها در تثبیت دستاوردهای بزرگ وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح سهیم و شریک هستند و این افتخار بزرگی برای مردم این استان محسوب می‌شود.

دهقان افزود: در برهه کنونی، بخشی از کارهای جدی و تعیین کننده وزارت دفاع در محدوده استان سمنان انجام می‌گیرد و سمنانی‌ها در راستای توانمندسازی فرزندان خود برای دفاع از کشور نقش اساسی دارند.

وی گفت: امروز پیشبرد اهداف و آرمان‌های اساسی انقلاب و نظام اسلامی یک تکلیف اساسی است و در همین راستا وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح فعالیت‌های متعددی را در راستای ارتقای نظام سیاسی و همچنین نشان دادن توانمندی‌های انقلاب در سراسر جغرافیای کشور در دست اجرا دارد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح 22 بهمن را روز متجلی شدن آرمان‌های مردم و امام راحل دانست و گفت: امروز تمام ملت‌های مسلمان و مستضعف جهان از انقلاب اسلامی مردم ایران الگو گرفته‌اند و صدور انقلاب به خارج از مرزهای کشور به خوبی انجام شده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا