حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن پاسخی دندان شکن به آمریکاست

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
 
  پایگاه مردمی ارتش::رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: مردم ما بسیار هوشیار تر از این هستند که فریب تبلیغات بی اثر آمریکا و استبدادیان را بخورند و با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن مشتی محکم بر دهان استکبار خواهند زد.

به گزارش  پایگاه مردمی ارتش به نقل از خبرگزاری دفاع مقدس، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در گفت وگو با خبرگزاری دفاع مقدس با تاکید بر حضور مردم در رهپیمایی 22 بهمن و پاسخ به یاوه گویی های آمریکا اظهار کرد: مردم با حضوری حماسی در یوم الله 22 بهمن پاسخی دندان شکن به آمریکا خواهند داد.

وی با بیان اینکه  به برکت انقلاب است که آمریکا  از جنگ سخت دست کشیده و به جنگ نرم روی آورده خاطرنشان کرد:  این اقتدار از دستاورد های انقلاب اسلامی است که آمریکا در برابراراده و عزم ملت ایران مستاصل شده  و به خیال خام خود  تلاش می کنند  با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی   مردم ما را از انقلاب و نظام دلسرد کند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش افزود: آمریکا به خوبی فهمیده است که کاری از پیش نمی برد و فقط می خواهد ابراز وجود کند و شاید در خیال باطلش با فشارهای اقتصادی مردم را از نظام و رهبری دور سازد اما نمی داند که این مردم شهادت در راه دین و رهبر خود را افتخار می دانند و هرگز از اسلام ، نظام و ولی امر خود دست نمی کشند.

وی با اشاره به سخنان حکیمانه مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار با نیروی مقتدر هوایی در 19 بهمن فرمودند" امروز نه تنها محبوبیت و آبرومندی ملت ایران کاهش نیافته بلکه افزایش هم پیدا کرده است ولی در مقابل، نفرت ملتها از امریکا بیشتر شده است" و برای ما همین حجت است.

نماینده ولی فقیه در ارتش در پایان با اشاره به هوشیاری مردم همیشه در صحنه گفت: مردم ما بسیار هوشیار تر از این هستند که فریب تبلیغات بی اثر آمریکا و استبدادیان را بخورند و با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن مشتی محکم بر دهان استکبار خواهند زد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا