فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا :پیش حضور مردم در صحنه و رهبری قوی گزینه های روی میز

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
  پایگاه مردمی ارتش::یامیر حسین ولی‌وند گفت: انقلاب ما بر مبنای حضور مردم در صحنه پیروز شده و حضور مردم در کنار داشتن رهبری قوی گزینه های روی میز ایران است.

به گزارش   پایگاه مردمی ارتش به نقل از خبرگزاری دفاع مقدس امیر حسین ولی‌وند فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا در گفت‌و گو با خبرگزاری دفاع مقدس، با اشاره به حضور مردم در 22 بهمن اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی حضور مردم در کنار رهبری مقتدروشجاع، پشت دشمنان ما را به لرزه در آورده است.

امیر ولی‌وند افزود: انقلاب ما بر مبنای حضور مردم در صحنه پیروز شده و حضور مردم در کنار داشتن رهبری قوی ،مدبر و آگاه گزینه های روی میز ایران است.

فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد تصریح کرد: دشمن به اشتباه احساس می کند مردم انقلابی ما درگیر روزمرگی می شوند و رفاه برای آنها اولویت می شود. اما آنچه که در این میان فراموش نمی شود اصلی به نام استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است. دشمن باید بداند که رفاه همواره در اولویت بعدی مردم ایران قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: مردم فردا با شعارهایی که دلسرد کننده برای دشمنان و دلگرم کننده برای دوستان انقلاب در جای جای جهان است، به میدان آمده و حماسه ای دیگرمی آفرینند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا