ارتش نشان داد که شایسته اعتماد امام (ره) و حمایت رهبری است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

  پایگاه مردمی ارتش::یرئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: ارتش نشان داد که شایسته اعتماد امام (ره) و حمایت رهبری است.

به گزارش پایگاه مردمی ارتش، به نقل از ارتش جمهوری اسلامی ایران: حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم، در جمع کارکنان و فرماندهان هوانیروز ارتش در استان کرمان طی سخنانی به بررسی عوامل شکل گیری نهضت اسلامی در ایران به رهبری امام خمینی(رضوان الله تعالی علیه)پرداخت و خاطرنشان کرد: باید به ابعاد گوناگون انقلاب اسلامی ایران که از آن به عنوان معجزه قرن 20 یادمی شود بشتر پرداخته شود تا نسل جوان به خوبی با آن آشنا شود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی در ادامه به نقش ارتش به عنوان عامل تسریع کننده در پیروزی انقلاب اشاره و تأکید کرد: به جز فرماندهان معدود سر سپرده نظام پهلوی، بدنه ارتش بدنه بسیار سالمی بود که امام خمینی(ره) خوب آنها را شناخت و به همین دلیل بود که فرمودند: ارتش بایدبماند.

وی با بیان این که امام(ره) شناخت خوبی نسبت به بدنه ارتش داشتند و به همین دلیل با زمزمه هایی که خواستار انحلال ارتش بود مخالفت کردند تصریح کرد: در مقابل این اعتماد، ارتش نیز در 8سال دفاع مقدس ثابت کرد که شایستگی اعتماد امام امت را داشت که ارتش را شجره طیبه و ارتش حزب الله نامیدند.

حجت الاسلام آل هاشم با اشاره به ایثارگری های رزمندگان ارتش در دوران انقلاب و دفاع مقدس اظهار داشت: ارتش نشان داد که شایسته اعتماد امام(ره) و حمایت رهبری است .

 گفتنی است در پایان این مراسم جمعی از خانوده معظم شهدای هوانیروز ارتش در استان کرمان تجلیل شدند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا