نماهنگ جهادگر، پیشکشی به آنان که به ندای رهبری لبیک گفتند

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
 
   پایگاه مردمی ارتش::خودکفایی و خودباوری در کلام فرماندهی معظم کل قوا از کلید واژه های مهمی است که جهادگران نیروهای مسلح به آن لبیک گفته و کشور را از وابستگی به خارج رها ساخته اند

به گزارش   پایگاه مردمی ارتش به نقل از  خبرگزاری دفاع مقدس، کلمه خودکفایی و خودباوری در سخنان رهبر معظم انقلاب از کلید واژه های مهم و اساسی است که ایشان در بسیاری از بیانات خود در دیدارهای متعدد با نیروهای مسلح بیان داشته اند. و این تاکید بسیار، نشان از اهمیت و حساسیت این مقوله در کشور دارد. زیرا انقلاب اسلامی ایران در دهه های اخیر با فراز و نشیب های بسیاری در تعامل با دنیا روبرو بوده است و به این خاطر، داشتن استقلال و اتکا به داخل از اهمیت بسیاری ویژه ای برخوردار می شود.

روز گذشته رهبر معظم انقلاب در دیدار با کارکنان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران راز ماندگاری و استحکام و اقتدار درونی نظام اسلامی را، متکی بودن بر ایمان ها، محبت ها و اراده های مردم دانستند و نیز بیان داشتند، آنچه کشور را نجات میدهد، تکیه به نیروى داخلى و نگاه به درون است.

و یا در جایی دیگر می فرمایند: جریان عظیم استعداد و عشق و ابتکار و حرکتِ در جهتِ خودباورى و خودکفایى در نیروى هوایى، در کل ارتش، در دست نیروى‌هاى مسلح و در سراسر کشور، یک جریانى است که امروز حتى مخالفین جمهورى اسلامى، دشمنان جمهورى اسلامى هم نمیتوانند منکر آن بشوند.

تحولات و دستاوردهایی که دانشمندان، متخصصان و تلاشگران این عرصه تا کنون بدست آورده اند، نشان از لبیک گفتن به ندای رهبری در جهت خودکفا نمودن کشور در تمامی سطوح و عدم نیاز به خارج دارد.

نماهنگ جهادگر پیشکشی ناچیز به جهادگران این عرصه می باشد که در سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران تولید شده است.

این نماهنگ به کارگردانی علیرضا مراد علی بیگی و آهنگسازی محمد هاشم فقهی و شعر فرهاد تفرشی و تدوین علیرضا مرادعلی بیگی و رحیم محمودیان از قسمت ذیل قابل مشاهده است.

برای مشاهده به این قسمت مراجعه کنید


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا