حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم: اقدام نیروی هوایی ارتش در 19 بهمن کمر طاغوت را شکست

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

پایگاه مردمی ارتش::رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به نقش بسزای حرکت شجاعانه نیروی هوایی ارتش در ۱۹ بهمن ۵۷، در بیعت با امام خمینی (ره) در سرعت بخشیدن به پیروزی شکوه‌مند انقلاب اسلامی گفت: ارتش در دوران قبل و بعد از انقلاب بجز فرماندهان وابسته به دربار که در نخستین روزهای پیروزی انقلاب به سزای اعمالشان رسیدند، بدنه بسیار سالمی داشته است.

به گزارش  پایگاه مردمی ارتش به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ حجت‌الاسلام و المسملین سیدمحمدعلی آل‌هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در مراسم رونمایی از ورژن دوم بازی رایانه‌ای مدار ۱۰ درجه مبارزه در خلیج عدن که در این سازمان برگزار شد اظهار داشت: ما باید کار فرهنگی را به طور غیر مستقیم انجام دهیم و این بازی رایانه‌ای از روش‌هایی است که می‌تواند در ذهن کودکان، نوجوانان و جوانان ما اثرات ارزشمندی داشته باشد.  
 
وی با اشاره به حرکت بی‌نظیر نیروی هوایی ارتش در ۱۹ بهمن سال ۵۷ و در سالگرد این اقدام شجاعانه، تصریح کرد: این حرکت کمر طاغوت را شکست و امید رژیم شاهنشاهی را تبدیل به یاس و ناامیدی کرد.  
 
حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم افزود: ما می‌توانیم ادعا کنیم که حرکت نیروی هوایی ارتش در ۱۹ بهمن ۵۷ در سرعت بخشیدن به پیروزی شکوه‌مند انقلاب اسلامی نقش بسزایی داشته است.  
 
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران بدنه بسیار سالمی داشته و در اقصی نقاط کشورمان بجز فرماندهان وابسته به دربار که در نخستین روزهای پیروزی انقلاب به سزای اعمال خود رسیدند، ارتش بدنه سالمی داشت.  
 
وی افزود: امام خمینی (ره) فرمودند؛ «ارتش باید بماند و مکتبی باشد» زیرا بدنه ارتش سالم بوده و با روحانیت ارتباط داشت.  
 
حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم خاطرنشان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی به ویژه در دوره ۸ سال جنگ تحمیلی ارتش نشان داد که شایسته حمایت‌های امام خمینی (ره) بوده و مقام معظم رهبری نیز ارتش را شجره طیبه و ارتش حزب الله نامیدند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا