حجت الاسلام و المسلمین آل‌هاشم:حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخی به

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش::رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش درباره تاثیر حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن با توجه به اظهارات اخیر آمریکایی‌ها گفت: با توجه به تهدیدات دشمنان حضور گسترده مردم می‌تواند پاسخ محکمی به یاوه گویی‌های دشمنان باشد.

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از   باشگاه خبرنگاران؛ حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، در حاشیه مراسم رونمایی از ورژن دوم بازی رایانه‌ای "مبارزه در خلیج عدن مدار ۱۰ درجه" در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران، درباره تاثیر حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن با توجه به اظهارات اخیر آمریکایی‌ها اظهار داشت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بسیار اهمیت دارد.  
 
وی افزود: وحدت و همدلی مردم، اعتقادات دینی و مذهبی مردم و رهبری‌های صحیح و پیامبرگونه امام خمینی (ره) سه عامل اساسی بود که موجب استمرار و بقای جمهوری اسلامی ایران است.  
 
حجت الاسلام و المسلمین آل‌هاشم تصریح کرد: امیدواریم با حضور گسترده و با انسجام بیشتر و اعتقادی که مردم به دین خود دارند و با هدایت‌ و راهنمایی‌های صحیح مقام معظم رهبری، انشاءالله بتوانیم به وظیفه دینی خود عمل کنیم.  
 
وی افزود: امروز حضور در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن معنی‌دار است و هم یک وظیفه ملی و هم یک وظیفه دینی می‌باشد.  
 
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تصریح کرد: با توجه به تهدیدات دشمنان، حضور گسترده مردم می‌تواند پاسخ محکمی به یاوه گویی‌های دشمنان باشد.  
 
حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم در پاسخ به سوال دیگری درباره ۱۹ بهمن سالروز حرکت قهرمانانه پرسنل و کارکنان نیروی هوایی ارتش، گفت: ۱۹ بهمن روز به یادماندنی و روز ایثار و بصیرت است.  
 
وی افزود: این بصیرت ارتشیان عزیز بود که حتی قبل از انقلاب اسلامی لحظه‌شناسی کردند و با امام خود بیعت بسته و سه روز قبل از پیروزی انقلاب در مدرسه علوی با امام (ره) دیدار و به ایشان ادای احترام کردند.  
 
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش اظهار داشت: این حرکت تاریخی ارتش کمر طاغوت را شکست و طاغوت و رژیم ستمشاهی که به ارتش امید بسته بود، با این حرکت از ارتش ناامید شد.  
 
وی افزود: ما به این نتیجه می‌رسیم که بدنه ارتش حتی در دوران قبل از انقلاب نیز بدنه سالمی بود، بجز تعداد محدودی از فرماندهان وابسته و درباری که در اولین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی به سزای اعمال خویش رسیدند.  
 
حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم، گفت: حرکت زیبای ارتشیان و نیروی هوایی نشانگر این مطلب است که طاغوت که حتی حاضر نبود این موضوع را بپذیرد و می‌گفت روزنامه‌ها این عکس را مونتاژ کرده‌اند، دید که این حماسه واقع حقیقت داشته است.  
 
وی افزود: ارتشیان هم در دوران دفاع مقدس نشان دادند که اگر امام خمینی (ره) از ارتش حمایت می‌کرد، جواب این حمایت را به خوبی دادند.  
 
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش اظهار داشت: در ابتدای انقلاب دشمنان و منافقین می‌گفتند که این ارتش باید منحل شود، اما امام خمینی (ره) فرمودند؛ ارتش باید بماند و مکتبی باشد.  
 
وی خاطرنشان کرد: ارتشیان نیز در دوران دفاع مقدس نشان دادند که شایسته حمایت‌های امام راحل (ره) بودند و مقام معظم رهبری نیز ارتش را به عنوان ارتش حزب الله و کلمه طیبه نامیدند، لذا این نشانگر این است که ارتش به وظیفه خودش عمل کرده است.  
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا