سردار دکتر کارگر:آمریکا پاسخ تهدیدات نظامی خود را در راهپیمایی روز22 بهمن می گیرد

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش::رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: آمریکا پاسخ تهدیدات نظامی خود را در راهپیمایی روز 22 بهمن از ملت ایران اسلامی می گیرد.

به گزارش  پایگاه مردمی ارتش به نقل از  خبرگزاری دفاع مقدس، سردار سرتیپ دکتر بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در مراسم ختم مادر شهید محمود روح اللهی با بیان اینکه شهید روح اللهی در سن 16 سالگی به شهادت رسید، افزود:  با شهید محمود از کودکی آشنا بودم ،او در خانواده ای بسیار متدین ، انقلابی وفرهیخته رشد کرد و در نوجوانی برای دفاع از اسلام، انقلاب و ایران به عهد خود با سالار شهیدان وفا کرده وبه خیل شهدای انقلاب پیوست .

وی تصریح کرد :فرزندان خانواده روح اللهی هرچه دارند به خاطر اثر تعلیم و تربیت دینی  پدر و مادرشان به خصوص مادر بزرگوارشان است.

وی گفت: انقلاب، دفاع مقدس و هر آنچه داریم از شهدا است خانواده شهدا تربیت کننده شهدا بودند و نقش آنان کمتر از شهدا نیست چون شهدا در دامان این عزیزان تربیت شده اند.

سردار سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر با بیان اینکه امسال مردم پر شورتر از گذشته در راهپیمایی با شکوه روز 22بهمن حاضر می شوند ،خاطر نشان کرد: آمریکا پاسخ تهدیدات نظامی خود را در راهپیمایی روز22 بهمن از ملت همیشه درصحنه ایران اسلامی خواهد گرفت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا