کارکنان نیروی هوایی از پیشگامان و مقربان انقلاب اسلامی هستند

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
  پایگاه مردمی ارتش::معاون تبلیغات و روابط عمومی نیروی هوایی ارتش با اشاره به بیعت کارکنان این نیرو با امام(ره) در 19 بهمن 1357 گفت: کارکنان نیروی هوایی از پیشگامان و مقربان انقلاب اسلامی هستند.

حجت الاسلام والمسلمین سعید نصیر الاسلامی، معاون تبلیغات و روابط عمومی نیروی هوایی در گفت‌وگو با خبرگزاری دفاع مقدس گفت: نیروی هوایی از نیروهای دانش‌محور و تجهیزات‌محور است که قبل و بعد از انقلاب اسلامی با آگاهی خود و درک مسائل روز در صحنه‌های مختلف حضور پیدا کرد.

معاون تبلیغات و روابط عمومی نیروی هوایی تصریح کرد: با توجه به آموزه‌های قرآن کریم مبنی بر اینکه «السابقون والسابقون اولئک المقربون» پیشگامان نزدیک‌ترین بوده و از مقربان هستند؛ انقلاب اسلامی نیز برگرفته از آموزه‌های اسلامی و اهل بیت(ع) است و پیشگامان در این نهضت نیروی هوایی هستند که به دیدار امام(ره) شتافتند.

حجت‌الاسلام نصیر الاسلامی گفت: نیروی هوایی در روز 19 بهمن 1357علی‌رغم افکار پوشالی حکومت پهلوی، به امام(ره) پیوستند و با رهبر کبیر انقلاب اسلامی بیعت کردند.

معاون تبلیغات و روابط عمومی نیروی هوایی با بیان اینکه این پیشگامی طبعا دارای تبعات و زحماتی برای کارکنان نیروی هوایی بود، افزود: خلبانان تیز پرواز نیروی هوایی تا آخرین قطره خون خود پای عهد و وفای خود با امام(ره) ایستادند.

وی ادامه داد: حضور کارکنان و افسران نیروی هوایی در محضر امام(ره) و بیعت با رهبر کبیر انقلاب اسلامی در مدرسه علوی از جمله اقدامات آگاهی‌بخش و تاثیرگذار نیروهای انقلابی نهاجا بود.

حجت‌الاسلام نصیر الاسلامی با تاکید بر اینکه کارکنان نیروی هوایی از گذشته و در حال حاضر دارای ویژگی‌های خاص بوده و هستند، افزود: بیعت کارکنان نیروی هوایی با امام(ره) کمر رژیم منحط پهلوی را شکست.

وی ادامه داد: شاه به ارتش و به خصوص نیروی هوایی دلبستگی زیادی داشت، اما با اقدام انقلابی کارکنان نیروی هوایی در بهمن سال ۵۷ مردم متوجه شدند که شاه هیچ پشتوانه‌ای ندارد و سقوط نظام پهلوی حتمی است.

معاون تبلیغات و روابط عمومی نیروی هوایی ارتش گفت: با توجه به اقدامات ارزشمند نیروی هوایی، شاه نتوانست تصمیمات خاص خود را اجرایی کند و به ناچار در برابر خواست مردم تسلیم شد.

حجت‌الاسلام نصیر الاسلامی خاطرنشان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز کارکنان نیروی هوایی دائم در محضر امام(ره) بودند و چهره‌های خاصی که در زمان جنگ تحمیلی نقش‌آفرینی کردند از جمله این افراد بودند.

وی با اشاره به تجاوز هوایی رژیم بعث عراق به خاک ایران گفت: بعد از گذشت دو ساعت از آغاز تجاوز هوایی دشمن، به دستور فرمانده کل قوا امام(ره) و در اولین ساعات جنگ، خلبانان نیروی هوایی به سرعت به دفاع از میهن اسلامی پرداختند.

معاون تبلیغات و روابط عمومی نیروی هوایی گفت: کارکنان نیروی هوایی امروز نیز مانند گذشته پا در رکاب بوده و با آگاهی و بصیرت بیشتر و ولایت‌پذیری برگرفته از فرهنگ و آموزه‌های دینی و عاشورایی تا آخرین لحظات زندگی خود با تمام نیرو در محضر مقام معظم رهبری حضور دارند تا پرچم انقلاب اسلامی را به دست حضرت صاحب الزمان (عج) برسانند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا