دومین بازی رایانه‌ای ارتش با نام مدار ۱۰ درجه رونمایی شد

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 

پایگاه مردمی ارتش::دومین بازی رایانه‌ای ارتش جمهوری اسلامی ایران با نام «مدار ۱۰ درجه» با حضور حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی آل‌هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی رونمایی شد.

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از  خبرگزاری فارس ، مراسم رونمایی دومین بازی رایانه ای ارتش صبح امروز (شنبه، نوزدهم بهمن ماه) با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، حجت الاسلام سیدمحمدرضا واحدی معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش و جمعی از فرماندهان و مسئولین آجا در سالن همایش های کوثر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد.

در پی استقبال گسترده مخاطبان از نسخه نخست این بازی با نام مبارزه در خلیج عدن که در سال گذشته عنوان پرفروش‌ترین بازی رایانه ای ایرانی را از آن خود کرد؛ صبح امروز از نسخه جدید این بازی با نام «مدار 10 درجه» رونمایی شد.

گرافیک بالا، مراحل جذاب و گیم پلی متنوع، چند نفره و مالتی پلیر بودن از شاخصه های دومین بازی رایانه ارتش محسوب می شود که روایتی است از نبرد تکاوران نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در برابر دزدان دریایی منطقه خلیج عدن که در آن بازیبار در نقش یکی از تکاوران ارتش با همکاری سایر اعضای تیم در عملیات شکار اره‌ماهی(سرکرده دزدان دریایی) ایفای نقش می‌کند.

انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا