ملت فهميده، بصير و آگاه ايران در روز 24 خرداد حماسه آفريد

امير سرتيپ خلبان محسن دره باغي جانشين فرمانده ي نيروي هوايي ارتش با حضور در مراسم دانش آموختگي كاركنان فرهنگي در فرماندهي آموزشهاي هوايي شهيد خضرايي ضمن تبريك اعياد شعبانيه به حماسه ي حضور مردم در انتخابات 24 خرداد اشاره و آن را روز خلق حماسه ي ملت فهميده، بصير، آگاه و در صحنه ي ايران اسلامي دانست.

وي حضور مردم در پاي صندوق هاي راي را پاسداري از ميراث امام خميني (ره) و عمل به فرامين مقام معظم رهبري و فرمانده ي كل قوا در خلق حماسه ي سياسي دانست و افزود: روز جمعه دل هاي سپيد انگشتان خود را جوهري كرده و جوهره ي وجودي خويش را آميزه اي از عشق، ايمان، شور، شعور، عزت و افتخار كرد و جهان زبان به تحسين گشود، چشم ها را خيره كرد و مشتي محكم بر دهان ياوه گويان و دشمنان كوبيد.

جانشين فرمانده ي نيروي هوايي ارتش در بخش ديگري از صحبت هاي خود با اشاره به نقش تقوا، تعهد و تخصص در نيروي هوايي خطاب به دانش آموختگان حاضر اعلام كرد: قدر مسلم شما آينده سازان نيروي هوايي هستيد؛ نيرويي كه افتخارات سرشار از برگ هاي زرين ولايت مداري و مردم داري و تلاش مخلصانه است.

وي نيروي هوايي را مجموعه اي از نيروهاي متخصص دانست كه داراي عزم و اراده است و نيرويي قابل اتكا محسوب مي شود. : امير سرتيپ خلبان محسن دره باغي افزود: ورزيدگي، تقوا و تقويت دانش تخصصي نيروي هوايي را به نيرويي قدرتمند و با افتخار تبديل كرده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا