نصایح عزت‌بخش امام(ره) به نظامیان باعث تحول و بیداری در نیروهای نظامی شد

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
 
پایگاه مردمی ارتش::فرمایشات و نصایح عزت بخش امام خمینی(ره) خطاب به نیروهای نظامی منجر به بیداری و تحول در کارکنان نیروی هوایی ارتش شد.

امیر سرتیپ دوم بازنشسته ستاد مشترک ارتش "غلامرضا زندیان" در گفت‌وگو با خبرگزاری دفاع مقدس گفت: نیروی هوایی در کل دنیا پر خرج‌ترین نیرو‌ها  بوده و کارکنان این نیرو از متخصصین فنی و تحصیلکرده هستند.

وی ادامه داد: از سوی دیگرتعدادی از خلبانان و افسران برای تحصیل به خارج از کشور می‌رفتند و متوجه تفاوت‌های ایران با سایر کشورهای پیشرفته می‌شدند، همچنین بسیاری از مستشاران نظامی امریکایی برای آموزش دادن به نیروهای بومی وارد ایران می‌شدند و برخورد مناسبی با افسران و درجه‌داران ایرانی نداشتند.
 
امیر زندیان خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) در فرمایشات و نصایح خود به نظامیان می‌فرمودند «من به ارتش نصیحت می‌کنم که می‌خواهم شما آقا باشید شما می‌خواهید نوکر بمانید؟» از این رو این نصایح منجر به بیداری و تحول در نیروهای نظامی و بالاخص نیروی هوایی شد.
 
این نظامی انقلابی با اشاره به فعالیت‌های انقلابی کارکنان و پرسنل نیروی هوایی تصریح کرد: نیروهای انقلابی نهاجا که افرادی مذهبی بودند به فعالیت‌های زیرزمینی خود ادامه دادند و اعلامیه‌ها در میان کارکنان و پرسنل جابجا می‌شد.
 
وی افزود: کارکنان تحصیل‌کرده و دنیا دیده نیروی هوایی با خواندن اعلامیه‌های امام خمینی(ره) گرایش قلبی به رهبر خود پیدا کرده و برای تحقق پیروزی انقلاب اسلامی تلاش می‌کردند.
 
امیر زندیان گفت: من خود با شنیدن نوار سخنرانی امام(ره) عاشق ایشان شدم و اشعاری که در زندان خاش سرودم را در محضر امام(ره) به رهبر کبیر انقلاب معرفی کردم.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا