آماده‌باش مراکز درمانی ارتش برای امدادرسانی به آسیب‌دیدگان استان‌های شمالی

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

  پایگاه مردمی ارتش::علاوه بر کمک های بسزای یگان های اعزامی از نیروی دریایی، زمینی و هوایی ارتش در کمک به مناطق آسیب دیده، بیمارستان ها و بهداری های ارتش نیز در استان مازندران به حالت آماده باش کامل در آمده اند.

امیر سرتیپ محمودی، رئیس ستاد بحران ارتش در گفت‌وگو با خبرگزاری دفاع مقدس اظهار کرد: علاوه بر تجهیزاتی که تاکنون در امداد رسانی به استان‌های شمالی کشور مورد استفاده قرار گرفته است، از استان خراسان رضوی نیز تجهیزات دیگری را برای باز کردن هر چه سریع‌تر معابراضافه کردیم.

وی تشریح کرد: در ادامه این امداد رسانی‌ها دانشگاه علوم دریایی نوشهر، یگان‌های نیروی زمینی ارتش در گرگان به پشتیبانی از شهرهای غرب استان مازندران هستند.

امیر محمودی اظهار کرد: با تلاش بی وقفه ارتش وضعیت استان‌های آسیب دیده بهتر شده است و نیروی دریایی با وصل کردن برق قطع شده در منجیل کمک بسزایی به مردم آسیب دیده کرد.

وی اذعان کرد: بیمارستان‌های ارتش در استان‌های مازندران و گیلان و همچنین بهداری‌های یگان‌ها در آماده‌باش قرار دارند که در صورت نیاز پاسخگوی مراتجعه کنندگان باشند.

امیر محمودی ادامه داد: پدافند هوایی بابلسر نیز در برف‌روبی و اعزام نیروی انسانی در حال امداد رسانی به مردم و استان‌های آسیب دیده است.

رئیس ستاد بحران ارتش در پایان گفت: اردوگاه آموزشی فرهنگی بیشه کلا نیروی هوایی ارتش که دارای باند فرود است با ابلاغ فرمانده نیروی هوایی این باند برف‌روبی شد و آماده پرواز و فرود بالگردها شد که مورد استفاده قرار گیرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا