افتتاح مجمع قاریان و حافظان قران دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص)

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

   پایگاه مردمی ارتش::مجمع قاریان و حافظان قران دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) همزمان با دهه فجر افتتاح شد.

به گزارش  پایگاه مردمی ارتش به نقل از  خبرگزاری دفاع مقدس، حجت الاسلام والمسلمین انصاری در مراسم محفل انس با قرآن که به مناسب دهه مبارک فجر در دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) برگزار شده بود گفت: خدارا شاکریم که توفیق پیدا کردیم در ایام ا... دهه فجر که یادآور حماسه بزرگ و پیروزی پر افتخار مردم ایران در مقابل طاغوت و نظام سلطه بود در جمع دانشجویان و جوانان مومن و متعهد دانشگاه پدافند هوایی و در محفل نورانی و معنوی انس با قران حضور پیدا کنیم.
 
رئیس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه اظهار داشت: ایران کشور اصیل و با ریشه ای است و تاریخ بسیار با شکوهی دارد و ایرانیان در تمام زمانها موحد و پاک سیرت بوده اند و دوره طلایی تاریخ ایران بعداز اسلام رقم خورد که دوران علم و دانش حکمت بود و دانشمندان بزرگی در این دوره تاریخی با الهام از تعالیم اسلام و قرآن عزیز حرکت نموده اند.
 
وی افزود: این انقلاب ثمره فضل خداوند متعال ، رهبری های امام (ره) همت بلند مردم و خون شهیدان است و وظیفه ما حفظ این انقلاب فرهنگی و ارزشی است ویکی از مهمترین پایگاه هایی که در حفظ آن نقش دارد دانشگاه است و به برکت همین انقلاب تحولات کمی و کیفی زیاد در دانشگاه ها به وجود آمده است .
 
حجت الاسلام و المسلمین انصاری در پایان با اشاره به اهمیت برگزاری مجامع قرآنی و آموزش قرآن و تشویق دانشجویان و اساتید این دانشگاه به فراگیری قرآن کریم تاکید کرد: دشمنی دشمنان ما به خاطراهداف و اعتقادات جمهوری اسلامی است و چون مشاهده می کنند ایران در تمام بخشها پیشرفت داشته است این پیشرفت را بر نمی تابند و محور این حرکت رو به جلو و پرشتاب، ارزشهای دینی و کتاب آسمانی ما قرآن است و اگر ارتش قرآنی باشد کارش پیشرفت می کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا