ملت ایران با تکیه بر دانش بومی مسیر رشد را ادامه می دهد

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش::وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: ملت ما به هیچ عنوان از خواسته به‌حق خود در بهره‌مندی از دانش و انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای دست نخواهد کشید.

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از  خبرگزاری دفاع مقدس  ، همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی سردار سرتیپ پاسدار حسین دهقان، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با حضور در سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح ضمن دیدار و گفت‌وگو با مدیران و کارشناسان از بخش‌های مختلف این سازمان بازدید کرد.

سردار دهقان در ادامه این بازدید ضمن حضور در جمع نمازگزاران، طی سخنانی با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در تشریح ابعاد گوناگون انقلاب و برکات این حرکت عظیم مردمی به رهبری امام فرزانه گفت: ستیزه‌جویی با ارزش‌های ملی و مردمی، مخدوش ساختن هویت دینی و وابستگی همه‌جانبه رژیم منحوس پهلوی به اجانب را می‌توان از جمله مصادیق بارز حکومت ستم‌شاهی پیش از انقلاب اسلامی برشمرد.

وی افزود: حکومت خودکامه و ضد مردمی پهلوی با تحقیر مردم همواره سعی بر شکستن صلابت ندای مظلومانه و آزادی خواهانه جامعه داشت؛ لیکن ملت ما به رهبری پیامبرگونه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی قدس الله نفسه الزکیه این توفیق را یافت تا نسل کنونی و نسل‌های بعدی در فضایی روحانی زندگی کنند.

سردار دهقان حاکمیت مردم بر سرنوشت خود را از مهمترین ارزش‌های انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: ملت ما در سایه نظام اسلامی به قله‌های رفیع و ارزشمند توانمندی ملی، اقتدار و افتخار دست یافته‌اند.

وزیر دفاع با اشاره به اینکه ملت ایران نظام سلطه جهانی را به چالش کشیده و این ملت امروزه بعنوان الگویی شایسته برای جهانیان تبدیل شده است، اظهار داشت: دشمنی و کینه‌توزی استکبار جهانی علیه نظام ما همواره با هدف نابودی و ایجاد خلل در پیمودن مسیر شکوفایی و رشد امت سلحشور ایران ادامه داشته است.

سردار دهقان گفت: ملت ایران به برکت انقلاب و رهبری‌های مقام معظم رهبری و با تکیه بر دانش و یافته‌های بومی خود توانسته است مسیر رشد و پیشرفت را ادامه دهد و دشمنان را به این باور برساند که نمی‌توانند سد و مانع راه تعالی و توسعه ایران اسلامی باشند.

دهقان در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر اینکه ایران اسلامی از خطوط بر حق نظام بر سر مسئله هسته‌ای عدول نخواهد کرد، گفت: ملت ما به هیچ عنوان از خواسته بحق خود در بهره‌مندی از دانش و انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای دست نخواهد کشید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا