طلوع فجر انقلاب اسلامی با نام نیروی هوایی ارتش گره خورده است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 

  پایگاه مردمی ارتش::معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش گفت: بیعت تاریخی و سرنوشت ساز کارکنان نیروی هوایی ارتش با حضرت امام خمینی (ره) در آن شرایط سخت باعث شد تا نام این نیرو برای همیشه در تاریخ ثبت و ضبط شود .

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از   روابط عمومی نیروی هوایی ارتش، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدرضا واحدی، معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش در مراسمی که با حضور  امیر سرتیپ دوم خلبان محمد بخشنده، فرمانده  دانشگاه علوم و فنون هوایی سرلشکر شهید منصور ستاری، حجت الاسلام سیدیان، رئیس عقیدتی سیاسی، کارکنان و دانشجویان این دانشگاه در مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره) و شهدای انقلاب اسلامی و نیز تبریک روز نیروی هوایی ارتش گفت: این دانشگاه به عنوان یادگار نظامی سرلشکر شهید منصور ستاری است که با حضور در این مکان خاطرات و تلاش های خستگی ناپذیر آن شهید عزیز و فرمانده فقید نیروی هوایی در ذهن تداعی می شود.

وی در ادامه با اشاره به انس کارکنان نیروی  هوایی قبل از پیروزی انقلاب با قرآن کریم خاطر نشان کرد: انس با کلام وحی بود که توانست این نیرو را که همه چیز آن در دست اجانب و بیگانگان بود از یوغ طاغوت رها ساخته و با گام های مردم ایران اسلامی همگام سازد. 

حجت الاسلام والمسلمین واحدی افزود: حضور همیشگی کارکنان نیروی هوایی در تمامی صحنه های انقلاب اسلامی و بیعت تاریخی و سرنوشت ساز کارکنان این نیرو با حضرت امام خمینی(ره)در آن شرایط سخت باعث شد تا نام نیروی هوایی و کارکنان آن برای همیشه در تاریخ ثبت و ضبط شود.


وی که در محفل انس با قرآن فرماندهان، مسئولان و کارکنان این دانشگاه سخن می­گفت، با بیان چگونگی اجرا و اهداف برگزاری محافل انس با قرآن کریم در ارتش، اظهار داشت: محافل انس با قرآن در ارتش با هدف تفکر و تدبّر درآیات قرآن مجید، استفاده از توان هر نیرو و ارتقای سطح کیفی قاریان و حافظان عزیز ارتش برگزار می شود.

در این مراسم همچنین از کارکنان پایور و دانشجویان ممتاز سی و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم نیروی هوایی و ارتش تقدیر شد


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا