انقلاب اسلامي حقيقتي‌ بود كه از عمق جان‌ مردم سرچشمه گرفت/عربستان مزدور آمریکا در منطقه

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 پایگاه مردمی ارتش::رييس دفتر عقيدتي سياسي مقام معظم رهبري با بیان اینکه یکی از دلایلی که ارتش به ملت پیوست حقارتی بود که از سوی آمریکایی‌ها به ارتش روا می‌شد، گفت: بيگانگان سلاطين را مزدور و گمارده خود میان ملت‌ها مي‌‌دانستند كه نمونه بارز ‌‌آن كشور عربستان سعودي است كه با حمايت از تروريست‌ها در سوريه دست به كشتار مردم و بمب گذاري در كشورهاي منطقه مي‌زند.

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از باشگاه خبرنگاران "حجت الاسلام و المسلمين صفايي" رييس دفتر عقيدتي و سياسي دفتر مقام معظم رهبري صبح امروز در مسجد امام خميني (ره) آجا در خصوص وقایع  انقلاب و تاريخ حضور بيگانگان و سلاطين بي‌كفايت در ایران گفت: تاريخ بسيار مهم است و باعث عبر‌‌ت‌ آموزي و پيشرفت يك ملت و امت است از همين رو يك سوم قرآن كريم وقايع تاريخي است.
 
وي با اشاره به كشتار و قتل عام مردم در مسجد گوهرشاد كه به دستور رضا شاه اتفاق افتاد اظهارداشت: رضا شاه به فجيع‌ترين وضع ممكن با مردم برخورد كرد و همچنين شخصيتي بود که به راحتی در مقابل بيگانه سر تعظيم فرود آورد.  
 
حجت الاسلام و المسلمين صفايي در ادامه گفت: بعد از حكومت رضاشاه در زمان سلطنت محمدرضا شاه حضور مستشاران نظامي آمريكا و تحقير نظاميان رده بالا توسط اين مستشاران نمونه‌ بارزي از خود فروختگي و بي‌كفايتي سلطنت قبل از انقلاب بود.
 
وي اذعان كرد: يكي از عللي كه ارتش به انقلاب پيوست اين بود كه ارتش از درون خود از  حقارت‌‌هايي كه آمريكايي‌ها نسبت به آنان روا می‌داشتند ناراحت بودند و می‌خواستند از آن وضع خارج شوند.
 
وي تأكيد كرد: انقلاب اسلامي يك حقيقتي بود كه از عمق جان‌ و دل‌هاي مردم سرچشمه گرفت.

رييس دفتر عقيدتي و سياسي مقام معظم رهبري در ادامه گفت: بيگانگان سلاطين را مزدور و گمارده خود میان ملت‌ها مي‌‌دانستند كه نمونه بارز ‌‌آن كشور عربستان سعودي است كه با حمايت از تروريست‌ها در سوريه به مزدوری در منطقه تبدیل شده و دست به كشتار مردم و بمب گذاري در كشورهاي منطقه مي‌زند.
 
وي گفت: امام خمینی(ره) اين را مطرح كردند كه ارتش مسلمان ارتش حزب‌الله است و تحقير و ذلت نمي‌پذيرد.  
 
حجت الاسلام و المسلمين  صفايي تصريح كرد: زن و مرد، كوچك و بزرگ، روستايي و شهري همه مرگ بر شاه را از عمق جان گفتند، كه بعد از 35 سال از انقلاب اسلامي بيگانگان و دشمنان در خواب برگشت به آن دوران هستند كه این آرزو را به گور خواهند برد.
 
رييس دفتر عقيدتي و سياسي مقام معظم رهبري در پايان خاطر نشان كرد: قدردان نعمت انقلاب باشيم كه انقلاب به ما عزت، شرف و سربلندي داد و با تمام تحريم‌‌ها، آزارها و اذيت‌ها می‌بینیم که چه رشد و پيشرفت شگرفي داشته‌ايم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا