ماموریت ما اجرای سیاست‌های راهبردی و کلان وزارت دفاع است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش::معاون پژوهشی سازمان توسعه منابع انرژی وابسته به وزارت دفاع با اشاره به این که باتری یا ذخیره‌ساز و مولدهای انرژی رکن اساسی و محوری هر سامانه دفاعی محسوب می‌شود گفت: ماموریت سازمان توسعه منابع انرژی ایران در مجموعه دفاعی اجرای سیاست‌های محوری، راهبردی و کلان وزارت دفاع است.

حجت علی‌لو معاون پژوهشی سازمان توسعه منابع انر‍ژی وابسته به وزارت دفاع در گفتگو با باشگاه خبرنگاران درباره اهمیت صنعت باتری در حوزه دفاعی اظهار داشت: باتری یا ذخیره‌سازها یا مولدهای انرژی یکی از مهمترین منابع تامین کننده سامانه‌های دفاعی هستند و کلا سامانه‌ها بدون انرژی، قابلیت عملیاتی و یا راهبری شدن را ندارد.
 
وی افزود: باتری یا ذخیره‌ساز به عنوان رکن اساسی و محوری هر سامانه دفاعی محسوب می‌شود و متناسب با نوع سامانه باتری‌ها نیز انواع و اشکال خاص و متفاوتی دارند.
 
دبیر اجرایی دومین همایش ملی باتری ایران تصریح کرد: انواع باتری‌هایی که با خانواده‌های مختلف در حوزه تولید و صنعت وجود دارد متناسب با مشخصات فنی آن‌ها کاربرد خاصی را در هر سامانه‌ای دارند و از آن‌ها استفاده می‌شود.  
 
علی‌لو با اشاره به این که سازمان توسعه منابع انرژی ایران وابسته به وزارت دفاع پیش گام صنعت باتری‌سازی در کشور است گفت: این سازمان در این مدت توانسته ضمن تامین نیاز باتری سامانه‌های دفاعی گام بعدی خود را متناسب با تحول علمی و اقتصادی و جهش علمی در کشور با ورود به سایر سامانه‌های باتری‌های دفاعی بردارد که به حمدالله قدم‌های مثبت و موفقی را در این زمینه برداشته است.  
 
وی افزود: گام نهایی این سازمان بی‌نیاز کردن هرگونه سامانه دفاعی از هرگونه باتری و ذخیره ساز خارجی در انرژی است.
 
معاون پژوهشی سازمان توسعه منابع انرژی در پاسخ به این سوال خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران که آیا وزارت دفاع از این سازمان و یا طرح‌های آن حمایت می‌کند گفت: قطعا همین طور است ما در مجموعه دفاعی هستیم و ماموریت ما اجرای سیاست‌های محوری، راهبردی و کلان وزارت دفاع است.  
 
وی افزود: انرژی مقوله‌ای است که در سالیان منتهی به امسال در وزارت دفاع مورد توجه بوده و وزارت دفاع با یک رویکرد جدید و دقت و بلندنظری به این موضوع نگاه می‌کند و انرژی را به عنوان یک موضوع اصلی و اساسی می‌بیند.  
 
علی‌لو خاطر نشان کرد: قطعا با حمایت‌های مادی و معنوی وزارت دفاع است که این کار و پروژه و ماموریت مهم به پیش می‌رود. 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا