رئیس ستاد ارتش از قهرمانان کشتی ارتش های جهان(سیزم) تقدیر کرد

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

پایگاه مردمی ارتش::طی مراسمی از افتخار آفرینان تیم کشتی جمهوری اسلامی ایران در مسابقات ارتش های جهان (سیزم) قدردانی به عمل آمد.

به گزارش  پایگاه مردمی ارتش به نقل از   روابط عمومی ارتش، در این مراسم که در محل ستاد فرماندهی کل ارتش برگزار شد، امیر سرتیپ دادرس، ضمن تقدیر از ورزشکاران افتخار آفرین جمهوری اسلامی ایران طی سخنانی گفت: ورزش در ارتش به عنوان زیربنای توان رزمی، باعث رشد و شکوفایی می شود و همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند قهرمانان، موتور حرکت ورزش همگانی هستند.

وی در ادامه افزود: ورزشکاران و قهرمانان مایه افتخار کشور و ملت هستند و شما ورزشکاران و مربیان پایور و وظیفه ارتش توانستید در ترکیب تیم نیروهای مسلح کشور باعث افتخار نیروهای مسلح و کشور شده و پرچم کشور را به احتزاز درآورده و دل ملت را شاد کنید.

در این مراسم از آقایان غلامحسین بساطی، ناصر ملکی و امین عسگرپور مربیان تیم، فرشاد صفرزاده، جعفر دلیری، سعید و سامان عبدولی کشتی گیران تیم، با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

شایان ذکر است در بیست و هشتمین دوره مسابقات کشتی قهرمانی ارتش های جهان (سیزم) که با حضور 15 کشور به میزبانی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، ورزشکاران دلاور کشتی آزاد و فرنگی ارتش در هر دو رشته موفق به کسب مقام قهرمانی شدند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا