بازدید معاون عملیات ستادکل نیروهای مسلح از آمادگی رزمی نداجا

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش:: امیر سلامی با حضور در منطقه دوم دریایی ولایت، از نزدیک در جریان میزان آمادگی رزمی یگان‌های نیروی دریایی ارتش و تلاش‌ها و فعالیت‌های عملیاتی انجام شده قرار گرفت.

به گزارش  پایگاه مردمی ارتش به نقل از خبرگزاری فارس  ، امیر مصطفی سلامی معاون عملیات ستادکل نیروهای مسلح به همراه امیر حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش از منطقه دوم دریایی ولایت بازدید کرد.

امیر سلامی ضمن بازدید از این منطقه در نشستی با دریادار سیاری و معاونت‌های نیروی دریایی ارتش ضمن سپاسگزاری از کارهای مخلصانه فرماندهان نیروی دریایی و کارکنان منطقه دوم دریایی ولایت، اظهار داشت: وجود نیروی دریایی در سواحل مکران بسیار با ارزش است و فرصتی شد که از عملکرد این نیرو در منطقه کنارک و منطقه دوم دریایی ولایت ارزیابی به عمل آوریم و مطمئناً پیشرفت در منطقه دوم دریایی ولایت کاملاً مشهود است.

وی ادامه داد: دلیل این پیشرفتها این است که نیروی دریایی به هر شکل ممکن کارهای خود را ادامه و جریان داده است و الحمدلله ما در بخش‌های مختلف رو به جلو حرکت می‌کنیم، بویژه اینکه شما فرماندهان و کارکنان نیروی دریایی در راستای تحقق فرمایش مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا با جدیّت و عزم و اراده قوی به سمت «ساختن نیروی دریایی در شأن ملّت ایران» حرکت کرده‌اید.

معاون عملیات ستادکل نیروهای مسلح  در ادامه افزود: همه این پیشرفت‌ها در سایه کار و تلاش شبانه روزی کارکنان و فرماندهان نیروی دریایی بوده است، امّا حرکت برای ساختن نیروی دریایی در شأن ملّت ایران، یقیناً کار بسیار زیادتری را می طلبد؛ کار محوّله به نیروی دریایی ارتش بسیار بزرگ و حائز اهمیت است اما با همّت و تلاش شبانه‌روزی شما روز به روز این کار پیش می‌رود.

امیر سلامی در ادامه حضور در منطقه دوم دریایی ولایت، از نزدیک در جریان میزان آمادگی رزمی یگان‌ها و تلاش‌ها و فعالیت‌های عملیاتی انجام شده قرار گرفت و به صورت میدانی از آنها بازدید و بازرسی و بررسی به عمل آورد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا