دفاع مقدس در تقابل با رفتارهای نامناسب سیاست‌مداران غربی ادامه دارد

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
 
پایگاه مردمی ارتش::فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش گفت: دفاع مقدس فقط مربوط به گذشته نیست و نباید آن را صرفاً در گذشته جست‌وجو کرد؛ بلکه همیشه در تقابل با رفتارهای نه‌چندان خوشایند سیاست‌مداران غربی ادامه دارد.

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از خبرگزاری دفاع مقدس، امیر سرتیپ دوم "حسین ولی‌وند زمانی" فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد(دافوس) ارتش، صبح امروز به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر، از خبرگزاری دفاع مقدس بازدید کرد و در جریان روند تهیه و انتشار اخبار این خبرگزاری قرار گرفت.

امیر ولی‌وند طی این بازدید در گفت‌وگویی با خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس اظهار داشت: "دفاع مقدس" یک مفهوم متعلق به گذشته و مقطع هشت ساله نیست و نباید آن را صرفاً در تاریخ جست‌وجو کرد؛ بلکه دفاع مقدس در تقابل با رفتارهای دوگانه و نه‌چندان خوشایند سیاست‌مداران غربی ادامه داشته و توان دفاعی بالای جمهوری اسلامی و نیروهای مسلح  مقتدر ایران همواره نقش بازدارندگی را دارد.

وی افزود: پس از گذشت سال‌ها از دوران جنگ تحمیلی، باید از گنجینه عظیم تجربیات آن دوران استفاده شود که نوشتن و انتشار مطلب در این حوزه از جمله کارهایی است که می شود انجام داد. ما با امکانات موجود به دنبال ایجاد گنجینه های خوب دفاع مقدس هستیم، چرا که دفاع مقدس زمینه‌های بسیار خوبی برای رشد و انتشار دارد.

فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد(دافوس) ارتش با اشاره به چاپ برخی کتاب‌ها در این دانشگاه خاطرنشان کرد: دانشگاه دافوس طی یک سال و نیم گذشته حدود 30 عنوان کتاب در حوزه امور تخصصی، تاکتیک عملیات، راهبرد جنگ و همچنین در حوزه دفاع مقدس به چاپ رسانده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا