مستکبران با تجهیز تروریست‌ها گور خود را می‌کنند

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

  پایگاه مردمی ارتش::امام جمعه موقت تهران گفت: شاه هرچه کشتار بیشتر می‌کرد یک قدم به نابودی خودش نزدیک‌تر می‌شد؛ امروزه نیز جهان استکبار هرچه تروریست‌ها را مجهز می‌کند و مردم بیگناه را می‌کشد به نابودی خود نزدیک‌تر می‌شود.

به گزارش  پایگاه مردمی ارتش به نقل از خبرگزاری دفاع مقدس، آیت‌الله "موحدی کرمانی" امام جمعه موقت تهران، در مراسم تجلیل از شهدای انقلاب اسلامی نیروی هوایی اظهار کرد: ایثارگران نیروی هوایی عزیزانی بودند که در نظام ستم‌شاهی با تمام سختی‌ها توانستند به امام(ره) ابراز وفاداری کنند و من این توفیق سرافرازی، عزت، عظمت و اخلاص را به کارکنان نیروی هوایی تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: این ایام در واقع یک عید بزرگ است؛ عیدی که طاغوت زمان را سرنگون کرد و با خودش برای امت اسلامی عزت و شرف و حکومت اسلامی را به همراه آورد.

امام جمعه موقت تهران خاطرنشان کرد: به نظر من انقلاب امام خمینی(ره) شباهت بسیاری به نهضت پیامبر اسلام(ص) دارد.

وی تصریح کرد: در زمان پیامبر نیز قتل‌ها، غارت‌ها، انحرافات، خونریزی و دخترکُشی وجود داشت و در آن زمان پیامبر اعظم(ص) جامعه را متحول کرد.

آیت الله موحدی کرمانی گفت: امام خمینی(ره) نیز در عصر شاهنشاهی با اختناق و ظلم و و ستم‌های متعددی که وجود داشت توانست مردم را متحول کرده و علیه نظام شاهنشاهی قیام کند.

وی ادامه داد: در زمان طاغوت، مسائل اسلام فقط در ظاهر رعایت می‌شد؛ یعنی شاه برای فریب مردم در مراسم عزاداری امام حسین شرکت می‌کرد و به مکه می‌رفت، اما روح اسلام وجود نداشت و مستشاران امریکایی در ایران به شاه در زمینه‌های مختلف فرمان می‌دادند و با مردم نیز مانند برده رفتار می‌شد.

آیت الله موحدی کرمانی افزود: همانطور که عده‌ای به امام حسین(ع) می‌گفتند که نمی‌توان بر یزید و ایادی او غالب شد، عده‌ای از نخبگان نیز به امام خمینی(ره) می‌گفتند شاه پشتوانه قوی دارد و ابرقدرت‌های جهان از او حمایت می‌کنند؛ اما امام(ره) در آن شرایط با وجود همه تهدیدهایی که برای شخص ایشان وجود داشت در روز 12 بهمن وارد فرودگاه مهرآباد شدند؛ فرودگاهی که در آن زمان در کنترل همه‌جانبه دشمن بود.

امام جمعه موقت تهران خاطرنشان کرد: تمام این تدابیر تدابیری الهی بود که انسان‌های غیر الهی آن را درک نمی‌کنند. امام خمینی(ره) مکرر وظایف ما را گوشزد می‌کردند و به ما می‌آموختند که چگونه باید به تکلیف خودمان عمل کنیم.

وی ادامه داد: در طول ده روز از 12 بهمن تا 22 بهمن خدعه‌های مکرری از سوی عوامل شاه انجام می‌شد که یکی از آن‌ها حکومت نظامی بود؛ اما امام(ره) در آن شرایط فرمان دادند که مردم حکومت نظامی را نادیده گرفته و در خیابان‌ها حضور یابند که همین تدبیر موجب پیروزی انقلاب اسلامی شد.

آیت‌الله موحدی کرمانی گفت: ما باید از امام خمینی درس استقامت و ایستادگی بگیریم؛ چرا که اگر استقامت امام نبود نظام اسلامی به پیروزی نمی‌رسید.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم که خداوند بر اساس آن به پیامبر اکرم(ص) و یاران ایشان امر به مقاومت و ایستادگی کرده، خاطرنشان کرد: امام(ره) نیز به همراه یاران با وفایش همچون شهید مطهری، شهید بهشتی و مقام معظم رهبری استقامت کرد و می توانیم بگوییم که ملت ایران حواریون امام خمینی(ره) بودند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا