امیر حیدری:امام خمینی(ره) به ایران اقتدار بخشید

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
 
پایگاه مردمی ارتش::جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: عزت، شرف و اقتداری را که امروز ایران اسلامی دارد مرهون مجاهدت و تلاش معمار کبیر انقلاب اسلامی است.

به گزارش   پایگاه مردمی ارتش به نقل از خبرگزاری دفاع مقدس، امیر سرتیپ کیومرث حیدری در مراسم صبحگاه عمومی که به مناسبت سالروز ورود تاریخی امام راحل به میهن اسلامی در ستاد نیروی زمینی ارتش برگزار شد، اظهار کرد: امام راحل ملت ایران را از یوغ طاغوت رهایی بخشید و این کار را به اذن الله و توکل بر خدا و امید به پشتیبانی ملت بزرگ اسلامی ایران به سلامت انجام داد.

وی اضافه کرد: ایشان کاری پیامبرگونه انجام داد و مانند پیامبر بزرگ اسلام بت‌های طاغوت را در هم شکست و گردنبند اسارت را از گردن امت خداجوی  زمان خود برداشت و به آنها عزت داد.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در ادامه به نقش محوری امام(ره) در پیروزی انقلاب اسلامی پرداخت و افزود: امروز ما وارث آن عزت و اقتدار و عظمتی هستیم که امام راحل برای ما آفریده‌اند و هیچ‌گاه یاد و خاطره آن بزرگ‌مرد تاریخ از ذهن هیچ عاشق و سالکی زدوده نخواهد شد.

امیر حیدری در پایان به تبیین موضوع احیای اصلی مترقی ولایت فقیه پرداخت و گفت: بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران کاری را در این کشور انجام داد که برای همیشه در تاریخ نام خود را جاودان کرده است و آن اقدام به احیای اصل مترقی ولایت فقیه است که بنا به تعریف آن مرد بزرگ، ولایت فقیه استمرار حرکت انبیاء الهی است و امروز در یک کلام برای ما افضل‌الامر است و باید سپاسگزار خداوند باشیم که نعمت ولایت فقیه را به ما ارزانی داشته است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا