انقلاب اسلامی به واسطه امر به معروف و نهی از منکر تضمین و مستحکم شده است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
پایگاه مردمی ارتش::رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: یکی از مهمترین رموز پیروزی انقلاب اسلامی نیز امر به معروف بوده است.

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از  خبرگزاری دفاع مقدس، رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران  در دومین همایش سراسری واحدهای امر به معروف و نهی از منکر نیروی هوایی ارتش که در هتل نهاجا برگزار شد گفت: یکی از راهکارهای پیشگیری قبل از گناه امر به معروف است که مهمترین علت آن نیز جلوگیری از لغزش ها یا به حداقل رساندن آنها است.

آل هاشم  گفت: همیشه اصل بر پیشگیری است و باید پیشگیری کنیم تا کسی تخلف نکند، امر به معروف و نهی از منکر فریضه ی دینی است همه انسان ها باید به آن توجه داشته باشند.

 وی با تاکید بر لزوم احتیاج امر به معروف برای تمامی انسان ها گفت: همه نیاز دارند تا خطاهایشان را به آنها متذکر شویم و طوری رفتار کنیم شخص متخلف خودش اظهار کند که این برخورد حق من بوده است.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش افزود: یکی از مهمترین رموز پیروزی انقلاب اسلامی نیز امر به معروف بوده است که اکنون نیز به واسطه آن انقلاب اسلامی تضمین و مستحکم شده است.

وی خاطر نشان کرد: امروز همه ی ما باید در بحث تذکر لسانی که توصیه علما بزرگان و رهبر معظم انقلاب نیز است، شرکت کنیم، زیرا رهبر انقلاب می فرمایند: "همین امر به معروف و نهی از منکر کلامی است که جامعه را اصلاح می کند.

حجت الاسلام آل هاشم اذعان داشت: به لطف خدا امروز محیط های مسکونی ارتش جمهوری اسلامی سالم ترین مکان در میان مکان های زندگی نظامیان و تمامی جامعه است که این اتفاق به لطف زحمات مسئولان آمران به معروف و همچنین عزیزان عقیدتی سیاسی حاصل شده است.

وی در ادامه صحبت هایش با اشاره به سالروز ۱۹ بهمن و یوم الله دهه فجر گفت: حرکت نیروی هوایی ارتش در روز ۱۹ بهمن در تسریع بخشیدن به به تحقق انقلاب نقش بسیار مهمی داشت و رژیم ظاغوت را از پیوستن نیروی هوایی به آنان نا امید کرد و به واقع کمر آنها را شکست.

وی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب هم با گذشت ۲۵ سال از مدت رهبری شان، همچنان و مانند امام راحل انقلاب را با قدرت و صلابت به جلو می برند و به امید باریتعالی صحیح و سالم به امام عصر (عج) تحویل می د هند.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی در پایان صحبت هایش گفت:نباید این را از یاد برد که نیروی هوایی ارتش در بحث امر به معروف و نهی از منکر در میان دیگر نیروهای ارتش نمونه است که جا داردبه این دلیل از فرماند ه این نیرو و دیگر دست اندرکاران گرامی تقدیر کنیم.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا