با اشراف اطلاعاتی بر دشمن و مرزها، امنیت در جنوب شرق کشور برقرار است

 

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

پایگاه مردمی ارتش::فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوب شرق نزاجا و فرمانده ارشد آجا گفت: با اشراف اطلاعاتی که بر دشمن و مرزهایمان داریم امنیت صد در صد در منطقه جنوب شرق کشور برقرار است.

امیر سرتیپ دوم "نادرعلیدوست" فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوب شرق نزاجا و ارشد نظامی آجا در گفت‌وگو با خبرگزاری دفاع مقدس اظهار داشت: منطقه جنوب شرق علی‌رغم این که نیروهای آمریکایی در افغانستان  و مرزهای مشترک ما حضور دارند با اشراف اطلاعاتی که بر دشمن و مرزهایمان وجود دارد امنیت صد در صد در منطقه جنوب شرق کشور برقرار است.

وی افزود: البته ناگفته نماند گاهی افراد قاچاقچی و منافقین ذلیل تحریکاتی مذبوحانه انجام می دهند و با یک غافلگیری در خیابان کمی خود را بزرگ جلوه می دهند اما با این حال خدا را شکر نزاجا در منطقه جنوب شرق از آمادگی خوبی برخوردار است و به درستی از عهده وظایف خود بر می آید.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق نزاجا در خصوص آمادگی دفاعی نیروهای مسلح اذعان داشت: دشمن به خوبی می داند که نیروهای مسلح ایران در آمادگی کامل به سر می برد وازسیاسیت های بازدارنده مانند گزینه های روی میز دشمن هیچ هراسی ندارد هرچند که دشمن  نه می تواند و نه خواهد توانست اقدامی بر علیه کشور عزیزمان انجام دهد و در مقابل نیروهای مسلح مقتدر ما ذلیل و ناتوان است.

ارشد نظامی آجا در منطقه جنوب شرق کشور در پایان گفت: دشمنان کشور ما به خوبی این را دریافته اند که نیروهای مسلح با اعتقادات قوی و پشتیبانی از ولایت فقیه آمادگی مقابله با هر تهدیدی را دارد.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا