امیر علیدوست: هدف دشمن نابودی فرهنگ جهاد و شهادت است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 

پایگاه مردمی ارتش:فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق نزاجا و ارشد نظامی آجا گفت: دشمن با تفرقه‌افکنی بین ادیان مختلف می‌خواهد ترویج فرهنگ جهاد و شهادت را متوقف کرده و از آن به عنوان یک فرهنگ تروریستی استفاده کند.

امیرسرتیپ دوم نادر علیدوست فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوب شرق نزاجا و ارشد نظامی آجا در کشور در گفت‌وگو با خبرگزاری دفاع مقدس درباره اهمیت وحدت بین مسلمانان و دیگر ادیان اظهار داشت: دشمنان از وحدت بین مسلمانان و دیگر ادیان در هراسند، اما بیشتر بر روی مذاهب شیعه و سنی تاکیید دارند چرا که در غرب مذهب اهل سنت را قبول دارند.

وی افزود: اسلام در زمان رحلت پیامبر(ص) و به امامت رسیدن حضرت علی(ع)  به دو شاخه سنی و شیعه تقسیم شد و کسانی که از خواهان امام علی(ع) بودند تشیع را تشکیل دادند و از همانجا این تفرقه افکنی ها  از سوی دشمن آغاز شد.

فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوب شرق نزاجا به بیان نقش استکبار در تفرقه افکنی بین مسلمانان و دیگر ادیان اشاره کرد و اذعان داشت: غرب و استکبار جهانی و تمامی کسانی که در خدمت استکبار هستند هدفشان از تفرقه افکنی بین مسلمانان و دیگر مذاهب، شیعه و سنی نیست و نبوده، آن ها می خواهند با دامن زدن بر اختلافات بین این ادیان آن را برعلیه هم تشویق کرده تا از آن به عنوان یک حربه بر علیه اسلام استفاده  کنند.

امیر علیدوست تصریح کرد: هدف دشمن مذهب ها نیست اسلام است و تمام تلاش خود را بر این گذاشته تا از پیشرفت اسلام در دنیا جلوگیری کرده و اسلام هراسی را در دنیا به جود آورد و با این کار اسلام را که هدایت گر جهانیان است  و منافع آنان را به خطر می اندازد از بین برده و حاکمیت اسلام در دنیا را نابود سازد.

ارشد نظامی آجا در منطقه جنوب شرق کشور در پایان اظهار داشت: دشمن با تفرقه افکنی بین ادیان مختلف  می خواهد ترویج فرهنگ شهادت و جهاد را متوقف کرده و از آن به عنوان یک فرهنگ تروریستی استفاده کند.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا