تشکیل سازمان اسناد دفاع مقدس در آینده نزدیک

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

  پایگاه مردمی ارتش::جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از تشکیل سازمان‌هایی با عنوان اسناد دفاع مقدس و پشکسوتان دفاع مقدس در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش  پایگاه مردمی ارتش  به نقل از خبرگزاری فارس از قم، امیر سرتیپ محمدحسن نامی امروز در دیدار با آیت‌الله سعیدی تولیت آستان مقدس فاطمه معصومه(س) و امام جمعه قم با بیان اینکه ادارات کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در استان‌ها بسته به شرایط و ظرفیت‌ها به صورت منطقه‌ای یا ملی دیده می‌شوند، گفت: در این میان نگاه به قم به دلیل وجود بزرگ‌ترین حوزه علمیه جهان اسلام و نیز نقشی که لشکر 17 علی بن ابیطالب (ع) در دوران دفاع مقدس داشت به صورت ملی است.

وی افزود: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سازمان‌های مختلفی از جمله مشارکت روحانیت در دفاع مقدس، مشارکت زنان در جنگ و سازمان سینمایی و هنری را راه‌اندازی کرده است.

جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از تشکیل سازمان‌هایی با عنوان اسناد دفاع مقدس و پیشکسوتان دفاع مقدس در آینده نزدیک خبر داد و خاطرنشان کرد: این سازمان‌ها هم دارای اهداف و برنامه‌های مشخصی همانند دیگر سازمان‌ها خواهند بود.

وی ادامه داد: پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس تاکنون فعالیت‌های خوبی از جمله گنجاندن 2 واحد درس آشنایی با دفاع مقدس در واحدهای دانشگاهی را سامان‌دهی کرده است.

نامی خاطرنشان کرد: این پژوهشگاه دارای رویه‌ای تخصصی در امور است به طوری که اخیراً خبرگزاری دفاع مقدس را هم راه‌اندازی کرده است.

جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کار این خبرگزاری را نشر اخبار فعالیت‌های مربوط به هشت سال جنگ تحمیلی دانست و تصریح کرد: خبرگزاری دفاع مقدس در این حوزه‌ها به صورت تخصصی وارد خواهد شد.

وی اظهار کرد: هیئت امنای موزه انقلاب و دفاع مقدس استان قم هم تشکیل شده و از تولیت آستان مقدس فاطمه معصومه (س) می‌‌خواهیم نسبت به این مجموعه عنایت ویژه داشته باشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا