دریادار سیاری هفته وحدت را تبریک گفت

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

پایگاه مردمی ارتش::فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت هفته وحدت پیامی صادر کرد.

به گزارش پایگاه مردمی ارتش  به نقل از   خبرگزاری فارس، دریادار حبیب الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت هفته وحدت پیامی صادر کرد که در آن آمده است: هفدهم ربیع الاول طلوع دو نور پاک هستی، خجسته زادروز باسعادت خورشید فروزان نبوت، پیامبر مهر و محبت و رحمت، حضرت ختمی مرتبت، رسول بزرگوار اسلام(ص) و سالروز ولادت صادق آل محمد، مؤسس مذهب شیعه، حضرت امام جعفر صادق(ع) و هفته وحدت را تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

این پیام می‌افزاید: وجود مبارک پیامبر(ص) و شخصیت متعالی ایشان نقطه مشترک و اتصال تمامی اندیشه‌های الهی و انسانی است و هر انسان آزاده‌ای گمشده خود را در وجود والای او می‌بیند و می‌جوید، قلب مبارک پیامبر نیز جایگاه محبان اوست. عشق به پیامبر(ص) و فضایل اخلاقی اوست که بیش از نیمی از جمعیت دنیا را به خود معطوف داشته و قلبهایشان را تسلیم امر خداوند کرده است.

در این پیام تصریح شده است: به حق این انوار آسمانی از درگاه خداوند متعال  مسئلت می‌نماییم که همه‌ ما را در زمره‌ سربازان و نگاهبانان واقعی اسلام ناب محمدی و رهروان راه تشیع و مولایمان حضرت ولی‌عصر (عج) در راه خدمت به میهن اسلامی تحت زعامت‌ فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) یاری فرماید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا