عربستان ‌بخش زیادی از درگیری‌های منطقه را بر ‌عهده دارد

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

  پایگاه مردمی ارتش::معاون ستاد کل نیروهای مسلح ‌با بیان اینکه استکبار با استفاده از تجربه خود، مسلمانان را علیه یکدیگر شورانده است گفت: ‌عربستان سعودی به عنوان یک کشور مسلمان بخش زیادی از درگیری‌های منطقه را بر عهده دارد.

 

به گزارش  پایگاه مردمی ارتش  به نقل از  خبرگزاری فارس، بوشهر، سردار سرتیپ پاسدار سید مسعود جزایری پیش از ظهر امروز با حضور در مسجد امیرالمومنین (ع) و دیدار با مردم خارگ اظهار کرد: جزیره خارگ هر چند از لحاظ مساحت کوچک است، اما در زمان بزرگی خارگ و مردمش برای ما نمایان بود و به تلاش فراوان آن‌ها برای پیروزی انقلاب اسلامی اذعان داریم.

 

وی با تبریک ولادت حضرت محمد (ص) و هفته وحدت و همچنین میلاد امام جعفر صادق (ع) افزود: شاید رمز و راز و یکی از علل این مراسمات، جشن‌ها و ایام الله‌ها که خداوند به ما عنایت داشته است این مسئله باشد که ما خود را با آن بسنجیم و ما همواره به اسلام افتخار می‌کنیم.

 

معاون ستادکل نیروهای مسلح با اشاره به هفته وحدت خاطر نشان کرد: این موضوع شاید زمینه‌ساز این باشد که بیندیشیم اندیشه ما نسبت به پیامبر و ائمه چگونه است و آیا آموزه‌هایی که ایشان آورده همان است که ما عمل می‌کنیم و بسنجیم رفتار، کردار، گفتار و معاشرت ما در کشورداری، در جامعه جهانی، آزادگی حلال و حرام، رفتار درست، و دیگر موارد همان است که پیامبر بزرگ می‌گفت؟

 

وی تصریح کرد: باید ببینیم تا چه حد این آموزه‌ها در ما نهادینه شده است و بحث من همه مسلمانان هستند، همه یک میلیارد و نیم جمعیت مسلمان‌ و همه باید ببینیم ایا همانگونه هستیم که پیامبر می‌خواست؟ و متاسفانه جواب کمی روشن است  و ای کاش به این روشنی نبود.

 

جزایری عنوان داشت: ما وقتی به یک جامعه اسلامی و پیامبر نگاه می‌کنیم، می‌بینیم فاصله بسیاری هست. پیامبرمان چه می‌کرد و امروزه ما چه می‌کنیم. جامعه اسلامی امروزه آن گونه نیست که پیامبر می‌خواست و فاصله زیادی با آن دارد و وظیفه ماست که این فاصله‌ها را کم کنیم، هرچند دشمن نمی‌خواهد بگذارد این اتفاق بیافتد.

 

وی با اشاره به انقلاب اسلامی ایران اذعان داشت: انقلاب اسلامی یک بیداری در عصر حاضر بود و الگویش رسول خدا بود. دشمن دید و متوجه شد که اگر آنچه پیامبر (ص) و ایران اسلامی می‌گوید و می‌اندیشد اجرایی شود، جایی برای شیاطین نخواهد ماند.

 

معاون ستاد کل نیروهای مسلح عنوان کرد: اسلام می‌گوید انسان‌ها همه آزاد و آزاده‌اند، باید استقلال داشته باشند و در راستای خدای متعال و عدالت عمل کنند و رشد و تعالی یابند و همه مردم این را می‌خواهند جز استکبارطلبان و خونخواران. می‌بینید آمریکا و اسرائیل که سردمداران استکبار هستند، چپاول کرده‎اند معادن قاره‌های آفریقا و آمریکا را در حالی که سرشار از ثروت هستند اما فقر مردمانش را در بر گرفته. آیا از آمریکا و انگلیس جز زیاده خواهی و خونریزی چیزی می‌توان سراغ داشت؟

 

وی ادامه داد: انگلیس اینقدر کشورها را مورد هجوم و سلطه قرار داد که نام بریتانیا یعنی جایی که آفتابش غروب نمی‌کند را بر آن نهادند و معلوم است که این کشورها با کشوری که با تبعیت از پیامبر (ص)، توحید و عدالت به وجود آمده است مقابله خواهند کرد.

 

جزایری خاطرنشان کرد: استکبار با تجربه فراوانی که دارد، خودی را علیه خودی به کار می‌گیرد و مسلمان را علیه مسلمان شورانده است. وضع منطقه را مشاهده کنید، همه مسلمانان به جان یکدیگر افتاده‌اند. همین عربستان سعودی به عنوان یک کشور مسلمان، بخش زیادی از درگیری‌های منطقه را بر عهده دارد و حرم امن الهی هم در آن است.

 

وی تاکید کرد: هدف آنان شوراندن مسلمان علیه مسلمان است و به شیعه و سنی بودن آن هم کار ندارند و هدف آنان از این اقدامات وحشیانه، دسترسی به معادن ماست. اسلامی که می‌رفت به تبعیت از ایران اسلامی بار دیگر وحدت خود را بازیابد و توسعه پیدا کند، باید مخدوش می‌شد و در افکار جهانیان منفور می‌گشت و متاسفانه با انتشار این صحنه‌های وحشیانه مخدوش هم شد.

 

معاون ستاد کل نیروهای مسلح اضافه کرد: ما چون ریشه را می‌بینیم، از کننده کار و تروریست‌ها متنفر می‌شویم اما آیا مردم دنیا و اروپاییان نیز این را می‌دانند؟ آن‌ها می‌گویند این اسلام است. استکبار وقتی به ناگهان متوجه رشد گسترده اسلام و راه افتادن موج اسلام گرایی شد، به نحوی که در برخی کشورهای اروپایی اسلام دین دوم مردم شده بود، در راستای تخریب آن برآمد و امروز هم اگر بتوانیم در راستای رفتار و اخلاق پیامبر (ص) عمل کنیم، باز به کردار خود افتخار خواهیم کرد وگرنه هنوز این فاصله بین اعمال ما و پیامبر (ص) وجود خواهد داشت.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا