رونمایی از موشک‌ها و سلاح‌های هدایت شونده هوشمند در رزمایش قمر بنی‌هاشم

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

پایگاه مردمی ارتش::فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: رزمایش قمر بنی‌هاشم در حالی به دور از چشم رسانه‌ها انجام شد که در آن سلاح‌های مختلفی با توجه به تاکتیک‌های روز و با موفقیت رونمایی شدند.

به گزارش‌  پایگاه مردمی ارتش به نقل از خبرگزاری دفاع‌ مقدس، امیر احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی‌ زمینی ارتش‌ جمهوری اسلامی‌ ایران در حاشیه مراسم ختم حجت‌الاسلام نیکبخت جانشین رئیس‌ سازمان عقیدتی‌ سیاسی ارتش که صبح امروز پنج‌شنبه ۲۵ دی‌ماه با حضور حجت الاسلام والمسلمین صفایی رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا، سرلشکر رحیم صفوی مشاور عالی فرماندهی کل‌ قوا، حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، امیر موسوی جانشین فرماندهی کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر شاه صفی فرمانده نیروی هوایی‌ ارتش و امیر برخور جانشین فرمانده نیروی هوایی‌ ارتش برگزار شد، از اجرای موفقیت آمیز رزمایش قمربنی هاشم خبر داد.

پوردستان ضمن عرض تسلیت به مناسبت در گذشت حجت‌الاسلام محمدعلی نیکبخت جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی‌ارتش اظهار‌داشت: وی از نیروهای متعهد ارتش جمهوری اسلامی ایران بود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اعلام خبر انجام موفقیت آمیز رزمایش قمربنی‌هاشم توسط نیروی‌زمینی ارتش اظهار داشت: این رزمایش با توجه به تاکتیک‌های روز با موفقیت انجام شد.

وی در ادامه با اشاره علت عدم حضور رسانه‌ها در این رزمایش، تصریح کرد: در این رزمایش تلاش کردیم خارج از دید رسانه‌ها بتوانیم فضای آرامی را برای تمرکز بیشر بر رزمایش بگذاریم تا کار به بهترین شکل ممکن صورت بگیرد.

امیر پوردستان با موفقیت آمیز خواندن رزمایش قمر بنی هاشم، بیان کرد: در این رزمایش سلاح‌های مختلفی را با موفقیت رونمایی کردیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: سلاح‌ها و موشک‌های ضد زره که به دست صنعتگران دفاعی داخلی ساخته شده بود یکی از دستاوردهای این رزمایش بود.

وی در ادامه گفت: رونمایی و تست خودروهای مین ریز نیروی زمینی ارتش یکی دیگر از دست‌آوردهای این رزمایش بود که با موفقیت تست و رونمایی شد.

پوردستان رونمایی از یک سلاح تک تیرانداز را از دیگر دست‌آوردهای این رزمایش خواند و افزود: رونمای از تک تیرانداز "شاهر" با برد ۳ کیلومتر که برای رویارویی با بالگردها و نفرات دشمن کاربرد دارد یکی دیگر از دست‌آوردهای این رزمایش بود.

وی در ادامه بیان کرد: سلاح‌های مدرنی در این رزمایش حضور داشتند، موشک‌های بدون خدمه و اتوماتیک که بدون نیاز به حضور اوپراتور از فاصله دور قابلیت وارد شدن به صحنه عملیاتی را دارند نیز از دیگر سلاح‌های رونمایی شده در این رزمایش بود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش اظهار امیدواری کرد در فروردین سال ۱۳۹۳ خبرهای بهتری را به سمع و نظر مردم عزیز کشورمان خواهیم رساند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا