برنامه‌های قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) به مناسبت هفته وحدت

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

   پایگاه مردمی ارتش:معاون تبلیغات و روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) برنامه‌های این قرارگاه برای گرامیداشت سالروز میلاد حضرت محمد(ص) و هفته وحدت را تشریح کرد.
به گزارش  پایگاه مردمی ارتش به نقل از  خبرگزاری دفاع مقدس، حجت‌الاسلام عدیده ضمن تبریک به مناسبت 17 ربیع‌الاول سالروز میلاد پیامبر مکرم اسلام، حضرت امام جعفر صادق(ع) و هفته وحدت گفت: با عنایت به اهمیت هفته وحدت در بین مسلمانان و همچنین گستردگی یگان‌های پدافند هوایی در سراسر کشور به ویژه در مناطقی که هموطنان اهل سنت ما در این مناطق ساکن هستند همه ساله برنامه‌های متنوعی برای گرامیداشت این ایام برنامه‌ریزی می‌شود.

معاون تبلیغات و روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی در این باره افزود: آذین‌بندی اماکن و مساجد در سطح یگان‌های قرارگاه، اجرای برنامه‌های فرهنگی، مذهبی، برگزاری مراسم مولودی‌خوانی و انجام تبلیغات میدانی از جمله نصب بنر و پوستر در دستور کار قرار دارد.

حجت‌الاسلام عدیده با معرفی سایر برنامه‌های این معاونت خاطرنشان کرد: برگزاری جلسات پرسش و پاسخ برای خانواده کارکنان و جوانان و همچنین اهدای کتاب با مضامین مربوط به حضرت محمّد(ص) وبرگزاری جلسات سخنرانی با موضوع سیره زندگی پیامبر اسلام(ص) از جمله برنامه‌های ویژه قرارگاه برای بزرگداشت هفته وحدت است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا