سرلشکر صالحی در جمع خبرنگاران: دشمن توان مقابله نظامی با ایران را ندارد

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

  پایگاه مردمی ارتش::فرمانده کل ارتش با بیان اینکه اگر دشمن از نظر نظامی توان مقابله با ما را داشت، در این حوزه عمل می‌کرد، گفت: آنها با توجه به ضعفشان در بُعد نظامی، وارد عرصه سیاسی شدند و ما نیز در این عرصه حتماً موفق خواهیم بود.

به گزارش  پایگاه مردمی ارتش   به نقل از خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، امیر سرلشکر عطاءالله صالحی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه مراسم تشییع پیکر حجت‌الاسلام نیکبخت جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش که صبح امروز برگزار شد، با اشاره به توان نیروهای نظامی کشورمان در حال حاضر و تاثیر آن در مذاکرات گفت: باید توجه داشت که دشمن اعلام کرده از موضع ضعف وارد مذاکرات شده است ولی ما از بعد قدرت وارد این مذاکرات شده‌ایم.

صالحی با بیان اینکه اگر دشمن از نظر نظامی توان مقابله با ما را داشت، در این بُعد عمل می‌کرد، اظهار داشت: اما آنها با توجه به ضعفشان در بُعد نظامی، وارد عرصه سیاسی شدند و ما هم در این عرصه حتماً موفق خواهیم بود.

وی تصریح کرد: باید بر انسجام ملی و حمایت از دولت در ادامه مذاکرات هسته‌ای تاکید شود، ما با توجه به انسجام ملی و میهنی توانسته‌ایم در عرصه‌های مختلف با قدرت عمل کنیم. دولت نماینده‌ای از عنصر حاکمیت در عرصه سیاسی است و منفرد نیست.

فرمانده کل ارتش همچنین تاکید کرد: همان‌طور که نگاه مردم، دفاع از انقلاب اسلامی در برابر تهاجمات خارجی است، قطعاً در سنگر سیاسی این وظیفه به عهده دولت است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا