معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش از خبرگزاری دفاع مقدس بازدید کرد

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش::حجت الاسلام والمسلمین واحدی، معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش به همراه جانشین و جمعی از مسئولین معاونت فرهنگی وروابط عمومی ارتش از خبرگزاری دفاع مقدس بازدید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین واحدی در این بازدید ضمن ابراز تأسف از حادثه ای که برای جمعی از هنرمندان مجموعه معراجی ها  که در حادثه انفجار در شهرک سینمایی رخ داد، گفت: مرحوم جواد شریفی راد یکی از گنجینه‌های کشف نشده‌ دوران دفاع مقدس بود که در نیروی هوایی ارتش مسئولیت خنثی سازی بمب ها و موشک های عمل نکرده را بر عهده داشت.

حجت‌الاسلام واحدی در جریان این بازدید همچنین طی گفت‌وگویی تفصیلی به بیان مسائل مختلف مرتبط با دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ارزشمند آن پرداخت.

وی با اشاره به این که باید علاوه بر جنگ سخت در دوران دفاع  مقدس به ابعاد مختلف جنگ نرم و جنگ روانی دشمنان نیز توجه کرد، افزود: جنگ ما با نظام سلطه و دشمنان اسلام تمام نشده است و دشمنان فرامنطقه ای با ابزارهای مختلف رسانه ای و تبلیغاتی به مقابله با نفوذ انقلاب اسلامی در منطقه و جهان می پردازند.

وی در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: شاید ما امروز بمباران و تهدیدهای سخت نداشته باشیم اما بمباران جنگ نرم در دنیای ارتباطات و هجمه رسانه‌های بیگانه هر روز بیشتر و گسترده تر، فرهنگ متعالی انقلاب اسلامی را هدف قرار می دهد که باید در حوزه های نرم به صورت جدی‌تر و تخصصی‌تر  ورود کرده و در حوزه‌های فرهنگی مصمم‌تر وارد شویم.

حجت الاسلام واحدی همچنین ضمن تشکر از توجه خبرگزاری دفاع مقدس به حوزه های مختلف فعالیت نیروهای مسلح، خواستار استمرار دقت آن خبرگزاری در انتشار اطلاعات سال های دفاع مقدس شد.

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا