جوانان ما به استراتژیست های بزرگ جنگ تبدیل شده اند

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
  پایگاه مردمی ارتش::مسئول دفتر فرمانده معظم کل قوا در امور نظامی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی فرصتی را به وجود آورد و برخی افراد از این فرصت استفاده کرده و در راه انقلاب و دفاع مقدس اجرشان را گرفتند گفت: در دوران دفاع مقدس برخی افراد حداقل آموزش نظامی نیز ندیده بودند اما در یکی دو سال تبدیل به استراتژیست های بزرگ جنگ شدند.
به گزارش   پایگاه مردمی ارتش به نقل از    باشگاه خبرنگاران، سردار محمد شیرازی مسئول دفتر فرمانده معظم کل قوا در امورنظامی در مراسم بزرگداشت سی و سومین سالگرد حماسه شهدای کربلای هویزه و سومین سالگرد درگذشت حاج سیدعلی علم الهدی جانشین فقید دفتر فرمانده کل قوا و برادر شهید سیدحسین علم الهدی که در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد اظهار داشت: انقلاب اسلامی فرصتی را به وجود آورد و برخی از این فرصت استفاده کردند و درراه انقلاب و دفاع مقدس اجرشان را گرفتند. 
 
وی افزود: بعد از انقلاب اسلامی دشمن تهدیدات خود را آغاز کرد و برخی افراد در حرکت در راه حق تکلیف را تشخیص داده و گوی سبقت را از دیگران ربودند.
 
سردار شیرازی تصریح کرد: افرادی مانند شهید چمران به دلیل بصیرت خود در این راه حماسه های بزرگی را آفریدند. 
 
مسئول دفتر فرمانده معظم کل قوا در امور نظامی گفت: در دوران دفاع مقدس برخی از افراد حداقل آموزش نظامی هم ندیده بودند اما در یکی دو سال تبدیل به استراتژیست های بزرگ جنگ شدند که شهید حسن باقری نیز یکی از این افراد بود.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا