نفتکش ایرانی از چنگ دوازده فروند قایق تندرو دزدان دریایی نجات یافت

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش::معاون عملیات نیروی دریایی ارتش از نجات یک فروند نفتکش ایرانی از چنگ دزدان دریایی توسط تیم اسکورت و ناوگروه بیست و هشتم نداجا خبر داد.

به گزارش  پایگاه مردمی ارتش  به نقل از    خبرگزاری فارس  ، دریادار سیاوش جره معاون عملیات نیروی دریایی ارتش گفت: صبح امروز 12 فروند قایق تندرو دزدان دریایی به کشتی نفتکش ایران هجوم می آورند که با عملیات به موقع تیم اسکورت و عملیات ویژه و حضور به موقع ناوگروه بیست و هشتم در منطقه، دزدان دریایی متواری می شوند.

وی با بیان اینکه هدف ناوگروهها و تیم اسکورت، فقط خنثی کردن حملات دزدان دریایی بوده و در پی انهدام قایقهای آنها نیستند در خصوص صدمات احتمالی اظهار داشت: در این درگیری تیم اسکورت به سمت دزدان دریایی تیراندازی کردند و مانع نزدیک شدن و تسخیر نفتکش شده اند.

تیم اسکورت و عملیات ویژه نیروی دریایی ارتش ضمن حضور مستمر در خلیج عدن به کرات با دزدان دریایی درگیری مستقیم داشته و در هیچ کدام از این درگیری ها اجازه کوچکترین تعرضی به دزدان دریایی نداده اند.

ناوگروه بیست و هشتم نیروی دریایی ارتش متشکل از ناوشکن جمهوری اسلامی ایران البرز، ناو پشتیبانی رزمی بندرعباس، زیردریایی سنگین یونس و یک فروند بالگرد 212 پس از حضور در بندر بمبئی هند و بندر کلمبو کشور سریلانکا مأموریت خود را به سمت یکی دیگر از بنادر شمال اقیانوس هند ادامه می دهد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا