ارتش جمهوری اسلامی ایران میزبان برگزاری ششمین جشنواره جوان سرباز

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

پایگاه مردمی ارتش::امیر سرتيپ محمودي معاون اجرائي ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: شمشین دوره جشنواره جوان سرباز در سال 93 به میزبانی ارتش برگزار خواهد شد .

به گزارش پایگاه مردمی ارتش  به نقل از اداره اجتماعی سازمان وظیفه عمومی ناجا، دراولین جلسه هماهنگی ششمین جشنواره جوان سرباز، مزین به نام حضرت علی اکبر (ع)، امیر سرتيپ محمودي معاون اجرائي آجا بعنوان دبير این جشنواره، ضمن قدر دانی از دست اندرکاران برگزاری جشنواره مذکور در دوره هاي قبل بیان داشت :شمشین دوره جشنواره جوان سرباز در سال 93 به میزبانی ارتش برگزار خواهد شد .
وی در ادامه افزود: این طرح مایه شور و نشاط در بين سربازان و خانواده هاي آنان بوده و با اجراي آن مي توانيم به فرمايشات مقام معظم فرماندهي كل قوا كه فرمودند كاري كنيد كه در محيط خدمت، سربازان به آينده نظام خوش بين و اميدوار بوده و همچنين سربازاني باانگيزه و انقلابي باشند ، جامه عمل بپوشانیم .
همچنین این جشنواره در سال 93 ،حول 10 موضوع در سطح سربازان نیروهای مسلح برگزار و در نهايت تعدادي از سربازان منتخب سازمانها در مراسم پاياني جشنواره معرفي و مفتخر به دريافت هدايا و جوايز نفيس خواهند شد، که برخی از موضوعات شامل: سرباز دفاع امنيت و اقتدار ملي ،سرباز ورزش و تربيت بدني، ايثارگري و فداكاري ،سرباز نظم و انضباط اجتماعي ،سرباز وظيفه شناسي و اقدام برجسته ، سرباز دينداري و بصيرت و...می باشد.
پس از آن حاضرين در اين جلسه به بيان نقطه نظرات و پيشنهادات خود پرداختند و بر برگزاري جشنواره هاي استاني قبل از جشنواره نهايي و همچنین اطلاع رساني هر چه گسترده تر در سطح آحاد مردم به خصوص مجموعه سربازان نيروهاي مسلح پيرامون جشنواره جوان سرباز ، حضور فعال و چشمگير سربازان واجد شرايط و برگزيده ، ايجاد رقابت بين سربازان و همچنين ارتقاي سطح كمي و كيفي برنامه ها تأكيد شد .
لازم به ذکر است : جشنواره حضرت علی‌اکبر(ع) ،از سال 1386 تاکنون به میزبانی سازمان ملی جوان سابق ، وزارت دفاع وپشتیبانی ، سپاه پاسداران و نیروی انتظامی و... برگزار شده و در سال 93 به میزبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا