اختتامیه سی و‌دومین دوره مسابقات قرآن‌کریم وزارت دفاع برگزار می‌شود

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
 
پایگاه مردمی ارتش::‌معاون تبلیغات و روابط عمومی وزارت دفاع، ‌از برگزاری اختتامیه سی و دومین دوره مسابقات قرآن در 20 دی ماه سال جاری و با حضور مقامات کشوری و لشکری خبر داد.

به گزارش  پایگاه مردمی ارتشبه نقل از  خبرگزاری دفاع مقدس ، سردار ناصر دهقانی، معاون تبلیغات و روابط عمومی وزارت دفاع با اشاره به تجلیل از نفرات برتر در اختتامیه سی و ‌دومین دوره مسابقات قرآن ‌کریم وزارت دفاع  گفت: این دوره از مسابقات در 6 منطقه فارس، اصفهان، مشهد مقدس، پارچین و شرق و غرب تهران از 30 آبان تا 6 دی ماه سال جاری برگزار شد و مراسم اختتامیه آن در روز جمعه 20 دی ماه، با حضور مقامات و مسئولین کشوری و لشکری و با معرفی و تجلیل از نفرات برگزیده در رشته‌های مختلف برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات در رشته‌های قرائت، ‌تحقیق، ترتیل، اذان و حفظ 1جزء، 3جزء، 5جزء و 10‌جزء قرآن کریم برگزار شد، گفت: کارکنان شاغل مرد و زن و فرزندان آنان و نیروهای وظیفه،‌ جمعیت بیش از 5‌هزارنفری شرکت کنندگان در سی و دومین دوره مسابقات قرآن کریم را در 6 نقطه از کشور تشکیل دادند که از هر رشته نفرات اول تا سوم به مسابقات نهایی راه پیدا کردند.

معاون تبلیغات و روابط عمومی وزارت دفاع، با اشاره به موفقیت‌های روی داده در عرصه فعالیت‌های قرآنی در وزارت دفاع و برنامه ریزی برای ارتقای هرچه بیشتر فعالیت‌های قرآنی در این وزارتخانه گفت: به فضل الهی در سال آینده شاهد فضای پررنگ‌تر قرآنی در وزارت خواهیم بود و توجه ویژه‌تری را در قالب طرح «نهضت قرآنی وزارت دفاع» در دستور کار خواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله با همت همه همکاران و دست‌اندرکاران، شرایط به گونه‌ای رقم خواهد خورد که مسابقات قرآنی وزارت دفاع به صورت سلسله‌وار در سال‌های 93 و 94 و... ادامه پیدا کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا