امروز زرادخانه های جنگ نرم دشمن حجیم تر از همیشه است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 همزمان با فرارسیدن 15 دیماه، سالروز عملیات پیروزمندانه نصر، معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش با حضور در جمع فرماندهان و کارکنان لشگر 16 زرهی در خصوص جنگ نرم دشمن علیه ایران اسلامی به ایراد سخنرانی پرداخت.

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از  روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، حجت الاسلام واحدی در این مراسم تصریح کرد: تنها شیوه ای که امروز دشمن به آن امید دارد جنگ نرم است و از آنجا که راه انداختن جنگ سخت را غیرممکن و ناموفق ارزیابی می کنند؛ تمام توان رسانه ای، فکری و سایبری خود را برای تضعیف باورها و اعتقادات ملت ما به کارگرفته اند.

وی در ادامه با اشاره به انواع شگردهای روانی دشمن و ارائه نمونه هایی از آنها، خطاب به فرماندهان و کارکنان حاضر در مراسم گفت: امروز زرادخانه های جنگ نرم دشمن علیه نظام اسلامی حجیم تر و پیچیده تر از همیشه است و نظامیان جان برکف باید ضمن هوشیاری کامل علاوه بر دفاع از مرزهای جغرافیایی در دفاع از مرزهای فکری، فرهنگی و آرمانهای والای دینی و انقلابی ذره ای تردید به خود راه ندهند.

حجت الاسلام واحدی همچنین در ادامه با تاکیدبر اهمیت ترویج فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه بویژه در بین نسل جوان کشور؛ یاد و خاطره ایثارگری ها و حماسه آفرینی های فرماندهان و رزمندگان شهید ارتش جمهوری اسلامی ایران بویژه شهید سرلشگر منصور ستاری و دیگر شهدای سانحه هوایی 15 دیماه سال1373 را گرامی داشت.

در ادامه این مراسم، امیر سرتیپ دوم ستاد عبدالرضا شهری، فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر 16 زرهی نیروی زمینی ارتش طی سخنانی از آمادگی دفاعی و رزمی این لشگر در مقابله با هرگونه تهدید احتمالی دشمن خبر داد.

گفتنی است، معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش در ادامه از یگانهای تابعه قرارگاه عملیاتی لشگر 16 نزاجا و تیپ پیاده مکانیزه 116 قزوین بازدید کردید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا