امیر اسماعیلی عنوان کرد اجرای تاکتیک جدید برروی موشک S200 در اوایل سال آینده

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 فرمانده قرارگاه پدافند هوایی از اجرای تاکتیک جدید بر روی موشک S200 در اوایل سال آینده خبر داد.

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از  خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت شهید ستاری گفت: این شهید بزرگوار، پدر پدافند هوایی و نیروهای مسلح است و ما باید فعلا تجربه کسب کنیم و محکم جلو برویم تا ذره‌ای از فخر پدافند که توسط این شهید کسب شده را حفظ کنیم.

اسماعیلی با اشاره به دیدار سال گذشته‌اش با مقام معظم رهبری گفت: برای آن دیدار به قدری مطالب داشتم که فکر می‌کردم 3 روز به طول می‌انجامد اما موقع دیدار به ایشان عرض کردم که نمی‌دانم از کجا شروع کنم و حضرت آقا فرمودند از هر جا دوست دارید صحبت کنید.

وی افزود: من به ایشان عرض کردم دانشگاه هوایی شهید ستاری خانه ماست و ما و خیلی افراد دیگر می‌توانستیم با رتبه‌های خود به دانشگاه‌های دیگر برویم اما به دلیل علائق و دلایل خود به دانشکده پدافند هوایی آمدیم و ما نیاز به یک دانشگاه داریم که ایشان فرمودند شما هم به دانشگاه هوایی بروید و من عرض کردم ما در پدافند دانشگاه می‌خواهیم و با یک کلام ایشان دانشگاه پدافند هوایی تاسیس شد.

اسماعیلی ادامه داد:‌در آن دیدار به قدری مطالب مطرح شد که فراموش کردم در خصوص رزمایش بزرگی که قرار بود هفته بعد با همکاری نهاجا و سپاه برگزار کنیم سخن بگویم. رزمایشی که حضرت آقا هم در مورد آن سؤال داشتند.

فرمانده پدافند هوایی تصریح کرد: ما در آن دیدار راجع به تاکتیک جدیدی بر روی یک سیستم موشکی و توپخانه‌ای خدمت حضرت آقا گزارشی اعلام کردیم و ایشان فرمودند همان کاری که شهید ستاری کرد را بر روی سامانه  S200انجام دهید؛ تاکتیک جدیدی که در اوایل سال 93 انجام می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش ادامه داد: زمانی که کسی نمی‌توانست در مورد فرماندهی و کنترل حرفی بزند، شهید ستاری پدر فرماندهی و کنترل در کشور بود که تمام شاکله یک کار نظامی و غیرنظامی است.

وی ادامه داد: ما در دانشگاه شهید ستاری در کنار اسرای جنگی تحصیل می‌کردیم که در هیچ دانشگاهی سابقه ندارد اما همان دانشجویان با خون دل‌های شهید ستاری اکنون در بهترین دانشگاه‌های کشور تحصیل می‌کنند.

اسماعیلی همچنین در پایان گفت: ‌ما باید به سمتی پیش می‌رویم که دشمن از آن ناراحت و دوستان خوشحال شوند و با حضور آقای سورنا ستاری در دانشگاه پدافند هوایی، برنامه‌های بسیار خوبی را برای سیستم‌های دفاعی در سال آینده کلید می‌زنیم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا