ویژه برنامه سالگرد شهادت امیر سرلشگر شهید "منصور ستاری"

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) چهاردهم دی ماه سال جاری ویژه برنامه ای را به مناسبت سالگرد شهادت امیر سرلشگر شهید "منصور ستاری" در دانشگاه این قرار گاه اجرا می کند.

به گزارش  پایگاه مردمی ارتش  به نقل از خبرگزاری دفاع مقدس، اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) به منظور ارج نهادن به مقام شامخ دلیر مردان و شهدای آسمانی ارتش جمهوری اسلامی ایران به ویژه امیر سرلشگر شهید "منصور ستاری" ویژه برنامه‌ای را برگزار می‌کند.

بنابراین گزارش در این برنامه که همزمان با سالروز شهادت این شهید بزرگوار(شهید منصور ستاری) برگزار می‌شود، جمعی از مسئولین کشوری و لشگری در دانشگاه قرار‌گاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) حضور می‌یابند.

این گزارش می‌افزاید: سرلشکر شهید منصور ستاری در سال ۱۳۲۷ در روستای ولی آباد و رامین دیده به جهان گشود در سال ۱۳۴۶ وارد دانشکده ‌افسری شد این شهید بزرگوار پس از گذراندن دوره ‌یکساله کنترل رادار از آمریکا در سال ۱۳۵۱ به ایران بازگشت و به عنوان افسر کنترل شکاری نیروی هوایی مشغول به کار شد.

شهید منصور ستاری به علت لیاقت و کاردانی که از خود نشان داد، در بهمن ماه سال ۱۳۶۵ با درجه سرهنگی به سمت فرماندهی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران منصوب شد و تا هنگام شهادت عهده دار این مسئولیت بود.

این برنامه روز شنبه چهاردهم دی ماه سال جاری ساعت ۱۴ در دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) واقع در بزرگراه هجرت برگزار می‌شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا