مردم بصیرت خود را در 9 دی علنی کردند
تاريخ : 12 / 10 / 1392برچسب:ارتش,ستادج ا ا,بسیج مردمی,پایگاه مردمی, | 13:40 | نویسنده : بسیجیان ارتش

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

  پایگاه مردمی ارتش::رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش گفت: در انتخابات 88 می توانستیم دموکراسی موجود در صحنه و حضور مردم را به جهان فخر فروخته و به رخ آنها بکشیم.

امیر ابراهیم گلفام رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش در گفت‌و گو با خبرگزاری دفاع مقدس اظهار داشت: انتخابات ریاست جمهوری فرصت خوبی برای نظام مردم‌سالاری دینی ایران بود تا به عنوان الگویی به دیگر کشور‌ها صادر شود.

امیر گلفام با اشاره به رقابت جدی در انتخابات سال ۱۳۸۸، ادامه داد: حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات نشان می‌داد که مردم در تعیین حکومت و سرونوشت خود نقش بسزایی دارند.

وی افزود: این حضور، نشان دهنده بصیرت مردم بود؛ اما متاسفانه گروه‌هایی به دنبال آلوده کردن و متشنج کردن فضا بوده و در پی فرصتی برای برداشت غیر واقعی از این شور و هیجان بودند.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش تصریح کرد: در انتخابات ۸۸ می‌توانستیم دموکراسی موجود در صحنه و حضور مردم را به جهان فخر فروخته و به رخ آن‌ها بکشیم.

امیر گلفام با بیان اینکه انتخابات می‌توانست برد تبلیغاتی مثبتی داشته باشد، خاطر نشان کرد: حضور در انتخابات می‌توانست امیدواری را در دل‌های مستضعفین جهان که به دنبال دموکراسی بودند را بیدار کند تا نظام دینی در سرزمین آن‌ها ایجاد شود که مردم در تعیین سرنوشت خود نقش داشته باشند.

وی بیان کرد: تمام تبلیغات غرب پس از پیروزی انقلاب اسلامی، به دنبال نفی اسلام و زیر سوال بردن نظام جمهوری اسلامی بود؛ اما وقتی متوجه شدند که نمی‌توان انقلاب را به واسطه لیبرال‌ها، گروه بنی صدر و منافقین به انحراف بکشانند، جنگ تحمیلی را علیه ایران به راه انداختند.

امیر گلفام با اشاره به حوادث پس از جنگ، تحریم‌ها و تهدید‌ها، اظهار داشت: غرب برای تعطیلی انتخابات، از هر فرصتی سود جست تا جایی که برای این کار سایت‌ها و سرورهای بزرگ جهانی خود را از تعطیلات سالیانه معاف کرد.

وی با بیان اینکه خیلی ساده انگاری است که اتفاقات سال ۸۸ را تصادفی بنامیم، خاطر نشان کرد: قبل از برگزاری انتخابات خانه‌های مختلف تیمی تشکیل و سرورهای بزرگ جهانی تحقیقات خود را آغاز کرده بودند.

امیر گلفام با شاخص دانستن سخنان امام راحل در خصوص آمریکا تصریح کرد: شاخص ما در اتفاقات فتنه ۸۸ جملهٔ امام(ره) است که فرمودند، هر زمان که دیدید آمریکا از ما راضی و خوشحال شد، بدانید که در کارتان اشتباهی رخ داده و دچاره انحراف شده‌اید.

وی ادامه داد: غرب دینی را که با نظام سلطه کاری نداشته باشد، را می‌پذیرد. غرب دین کشورهای مرتجع عرب را نیز می‌پذیرد و بسیار از آن خشنود است. چون به راحتی اهداف آن‌ها را عملی می‌کند.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش افزود: فتنه ۸۸ برنامه ریزی غرب بود؛ زیرا چطور می‌شود فکر کرد که انتخاباتی که هنوز به اتمام نرسیده است، گروهی ادعا کنند که پیروز انتخابات هستند.

امیر گلفام با اشاره به نقش بی‌بدیل رهبری در کنترل فتنه ۸۸ بیان کرد: امام خامنه‌ای با مدیریتی صحیح و با توصیه‌های خویش، باعث بصیرت مردم شدند و مردم نیز از فرمایشات ایشان استفاده و در مسیر حق قرار گرفتند و بصیرت خود را در ۹ دی علنی کردند.

وی گفت: خیلی از هموطنان ما به واسطه بعضی از حرف‌ها اغفال شده و اقداماتی انجام دادند که به ضرر اقتدار نظام تمام شد؛ اما با خاموشی فتنه پشیمان شدند.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش هدف فتنه گران را کمرنگ جلوه دادن دین و اصل ولایت فقیه برشمرد و عنوان داشت: نظام اسلامی با فتنه گران مدارا کرد. اگر این فتنه در حوزه کوچکتری بود مستوجب این بود که بهاء‌های سنگین تری را پرداخت کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا