اقتدار و امنیت امروز، مرهون پایداری مردم در ۹ دی ۸۸ است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

  پایگاه مردمی ارتش::نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اگر در ۹ دی ۸۸ صبر و پایداری مردم و استقامت گره‌خورده با ایمانشان نبود، امروز کشور شاهد این اقتدار و امنیت نبود.

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدحسن ابوترابی‌‌فرد در جمع هیئت های عزاداری نیروهای مسلح اظهار داشت: امروز میدان امام حسین(ع) مفتخر است که پذیرای پنج تن از فرزندان عاشورایی که در راه احیای مکتب مقدس عاشورا جان خود را تقدیم داشتند باشد. امیدوارم در پرتو انوار پرفروغ وجود مقدسشان شاهد ارتقای معنویت و ارزش های متعالی اسلامی در تهران به ویژه در شرق این شهر بزرگ اسلامی باشیم.

حجت‌الاسلام ابوترابی‌‌فرد، در مراسم تشییع و تدفین پنج شهید گمنام دفاع مقدس با اشاره به بصیرت شهیدان انقلاب و دفاع مقدس افزود: قرآن اشاره می‌کند علامت اهل ایمان، دل های نورانی اولیاء و یاد خدای سبحان است. دل هایی که با یاد حضرت حق پیام دادند و در محضر خدای سبحان در مقام بندگی قرار گرفته‌اند. در سایه این قلب پاک و نورانی که امروز در چادرهای مشکی، حجاب و پاکدامنی زنان و دختران ایرانی اسلامی تجلی یافته در سایه ایمان و عظم و اراده سیاسی مبتنی بر بصیرت ملت ایران است.

وی با اشاره به حماسه نهم دی‌ماه گفت: اگر در 9 دی ماه سال 1388 صبر، پایداری، استقامت گره‌ خورده با ایمان و بصیرت مردم نبود و شعار برآمده از ایمان در برابر استکبار جهانی و مزدوران داخلی و فتنه‌گران وجود نداشت، امروز کشور شاهد این اقتدار و امنیت نبود.

 


ابوترابی افزود: اقتدار امروز ما برآمده از بصیرت، صبر و پایداری در طول سه دهه گذشته است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: این دستاورد نظام سیاسی است که از حضور امام و پیشوای عادل هوشمند و شجاع در برابر استکبار و متواضع در برابر ملت به دست آورده است. دیروز امام بزرگوار عمود خیمه انقلاب و ریسمان وحدت ملت ایران و امروز خلف صالح او پیشوای عادل و هوشمند و اسلام‌شناس فقیه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و رمز این انقلاب و حضور و کلیدواژه این بصیرت همراه با صبر است. رمز موفقیت ایران در این گوهرهای گرانبهاست..

گفتنی است دراین مراسم معنوی عزاداران ارتش که از مرکز آموزش های شهید خضرایی در قالب دستجات سینه زنی ساماندهی شده بودند، همراه با حضور مقامات عالی رتبه ارتش در میدان امام حسین(ع) و در جمع عزاداران حضور یافتند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا