حماسه 9 دی باعث اقتدار نظام اسلامی شد/ ملت ایران در این روز نمره قبولی گرفتند

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

پایگاه مردمی ارتش::جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: بهترین پیامد سیاسی "حماسه 9 دی" این بود که نه تنها سران فتنه بلکه کسانی که این سران را تحریک و پشتیبانی می کردند، به گونه ای پشیمان شدند که دیگر قدرت هیچ حرکتی را نداشته و با ورشکستگی سیاسی مواجه شده و متوجه شدند که جایگاهی در بین مردم ندارند.
 

امیر کیومرث حیدری جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در گفت‌و گو با خبرگزاری دفاع مقدس اظهار داشت: حضرت ولی عصر(عج) کشور ما را  توسط نایب بر حقش کنترل می کند. اعتقاد دارم این انقلاب به دست مقام معظم رهبری به انقلاب حضرت مهدی (عج) وصل خواهد شد و دشمنان فعلی ما با تهدیدات بی ارزش خود علیه ما، بسیار ناچیزتر از آن هستند که بتوانند خطری را برای نظام ما ایجاد کنند.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در خصوص اهمیت "حماسه 9 دی" تصریح کرد: اگر "حماسه 9 دی" اتفاق نمی افتاد، بستری ایجاد می شد تا کسانی که  این توطئه ها  را طراحی کرده و به ساحت مقدس امام حسین (ع) بی حرمتی کردند و همچنین سردمداران فتنه، شاید به این استنباط می‌رسیدند که حرکات آن ها در روحیه ی مردم تاثیر گذاشته باشد که به لطف الهی و با حضور مردم در "حماسه 9 دی" این ذهنیت برای همیشه از بین رفت.

وی ادامه داد: خدا را شاکر هستیم که امروز ملت ایران در پیشگاه رهبر معظم انقلاب سرافرازانه در این آزمون قبول شدند و از سوی دیگر ایشان از مردم راضی هستند که اینچنین هوشیارانه و به موقع در صحنه حضور پیدا کرده و حماسه 9 دی را خلق کردند و باعث اقتدار نظام و سرافکندگی دشمنان همیشگی این مرز و بوم شدند.

رئیس هیات ورزش جانبازان و ایثارگران نیروهای مسلح با اشاره به پیامدهای سیاسی "حماسه 9 دی" افزود: بهترین پیامد سیاسی "حماسه 9 دی" این بود که نه تنها سران فتنه بلکه کسانی که این سران را تحریک و پشتیبانی می کردند، به گونه ای پشیمان شدند که دیگر قدرت هیچ حرکتی را نداشته و با ورشکستگی سیاسی مواجه شدند؛ به طوری که سازمان ها و نهاد هایی که از فتنه 88 پشتیبانی می کردند، عقب کشیده و متوجه شدند که جایگاهی در بین مردم ندارند.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: دشمنان ما فکر می کنند که با تحریم ها می توانند به اهداف از پیش تعیین شده خود برسند و بین مردم، نظام جمهوری اسلامی و مقام رهبری تفرقه ایجاد کنند؛ اما مردم با خلق "حماسه 9 دی" اثبات کردند که نه تنها امام و نظام را تنها نمی گذارند؛ بلکه همانطور که در 9 دی حماسه ای فراموش نشدنی خلق کردند، در آینده ای نه چندان دور نیز حماسه اقتصادی خلق می کنند.

وی حماسه 9 دی را عرض ارادت مردم به رهبری دانست و عنوان داشت: در روز "9 دی" نیز مردم با حضور در صحنه  در حقیقت اراده خدا و و لی خدا را به منصه ظهور گذاشتند. معتقدم "9دی" نیز یوم الله و یکی از روزهای پر اقتدار مردم شریف است که بار دیگر ارادتمندی و تواضع خودشان را نسبت به ولایت ثابت کردند.

رئیس هیات ورزش جانبازان و ایثارگران نیروهای مسلح در پایان با تشکر از مردم در خلق حماسه 9 دی گفت: من به عنوان یک عضو کوچک از این نظام مقدس از اینکه در کشوری با مردم ولایی و پر صلابت که با حضور در تمامی صحنه ها باعث ذلت دشمنان نظام می شوند، هستم، احساس غرور می کنم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا