حضور کارکنان ارتش در مراسم عزاداری 28 صفر

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 
 مدیر امور قرآن، عترت و نماز ارتش از حضور هزاران نفر از کارکنان آجا در مراسم سوگواری 28 صفر خبر داد.
به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از خبرگزاری دفاع مقدس، حجت‌الاسلام محمد طاهر محمدی پیام، مدیر امور قرآن، عترت و نماز ارتش، با اشاره به برگزاری مراسم عزاداری نیروهای مسلح مستقر در تهران در میدان امام حسین(ع)، گفت: برابر سنت چند ساله نیروهای مسلح که با تأکید مقام معظم رهبری در زمینه برگزاری باشکوه عزاداری رحلت نبی مکرم اسلام و امام حسن مجتبی و امام رضا (علیهم السلام) دستجات عزاداری ارتش از کلیه یگان های زمینی، هوایی، دریایی و قرارگاه پدافند هوایی و ستاد ارتش همگام با سایر عزاداران نیروهای مسلح در این مراسم معنوی حضور یافتند.
 
وی افزود: این کارکنان ازپادگان مرکز آموزش های هوایی شهید خضرایی واقع در خیابان دماوند حرکت کرده و در میدان امام حسین(ع) به سایر دستجات عزاداری نیروهای مسلح پیوستند.
 
حجت الاسلام محمدی پیام با اشاره به سنت قرائت زیارت حضرت رسول از راه دور توسط ارتش جمهوری اسلامی ایران در این مراسم، گفت: دسته های عزادار نیروهای مسلح حاضر در میدان امام حسین(ع) بعد از قرائت این زیارت، به سینه زنی  و عزاداری پرداختند.
 
به گفته مدیر امور قرآن، عترت و نماز ارتش، این مراسم همزمان با تهران، در دیگر نقاط کشور برگزار شد و دسته‌های عزاداری ارتش همگام با سایر نیروهای مسلح در آن حضور یافتند.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا