دشمنان در ۹دی فهمیدند که رهبری در نظام اسلامی تنها نیست

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

پایگاه مردمی ارتش:: معاون فرهنگی و روابط عمومی نیروی هوایی ارتش گفت: حماسه ۹دی پاسخ کوبنده مردم ایران به ضعف ایمان، تزلزل فکری و طمع به دنیا فتنه گران بود.

حجت الاسلام والمسلمین سعید نصیراسلامی، معاون فرهنگی و روابط عمومی نیروی هوایی ارتش در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرگزاری دفاع مقدس با اشاره به اینکه نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران یکی از طلیعه داران انقلاب است، اظهار کرد: نیروی هوایی ارتش در شکل گیری انقلاب؛ همراه همیشگی رهبر و ملت جمهوری اسلامی ایران بود و بیعت تاریخی این نیرو با حضرت امام خمینی(ره) نشان دهنده بصرت و آگاهی نیرویی هوای ارتش است.

نصیراسلامی در ادامه تصریح کرد: با حمله رژیم بعثی عراق نیرویی هوایی اولین صحنه‌های دفاع از حریم آسمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را رغم زد و اولین شهدای کشور از خلبانان شجاع این نیرو بودند که لبیک گویان به ندای رهبری به دفاع از خاک میهن اسلامی شتافتند و سالیان سال پیکرهای پاک این شهیدان شجاع دور از وطن ماند. شاهد مثال پا به رکاب بودن نیرویی هوایی ارتش با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شهدای این نیرو می‌باشد که جانانه تا آخرین قطره خون خود بر عهد با ولایت ایستادند.

وی گفت: در بحث پاسداشت از انقلاب اسلامی نیروی هوایی خوب وارد عرصه شد و تجلی آن در ۹ دی سال ۸۸ بود که در تمام مسائل پیش آمده آن ایام هیچ یک از پرسنل و خلبانان این نیرو از افراد مردود در فتنه قرار نگرفتند و این یک افتخار است و بعد از آن در راستای بصیرت افزایی با توجه به جنگ نرم و تهاجم فرهنگی که پیش آمد و دشمن‌شناسی فعالیت‌های چشم گیری را از خود نشان دادند.

معاون فرهنگی و روابط عمومی نیروی هوایی ارتش بیان کرد: با بصیرت و آگاهی که در بین مجموعه نیروی هوایی ایجاد شد این نیرو در فتنه ۸۸ از آسیب‌های تهاجم دشمن محفوظ ماند تا باری دیگر حضور پرسنل آبی پوش نیرویی هوایی در همه صحنه‌های انقلاب چشم نوازی می‌کند و این حضور حماسی نشانه از ولایت پذیری آن‌ها است.

نصیراسلامی ضمن تشریع علل ایجاد فتنه۸۸ گفت: علت شکل گیری حماسه ۹دی پاسخ کوبنده مردم ایران به ضعف ایمان، تزلزل فکری و طمع به دنیا فتنه گران بود. مردم ما خوب عمل کردند و در واقع ولایت مداری خود را در عرصه ظهور قرار دادند و به نتیجه رسانند.

وی گفت: در فتنه ۸۸ همه ضد انقلاب‌ها آمدند به امید آنکه بتوانند کاری انجام بدهند و ضربه‌ای بر پیکره نظام وارد کنند اما خداوند متعال کمک کرد و توصیه‌های مقام معظم رهبری به مردم و امدادهای غیبی باعث شد این مسئله جمع شود و انشالله برای همیشه ریشه‌های آن خشکیده شود.

معاون فرهنگی و روابط عمومی نیروی هوایی ارتش اظهار کرد: مردم ما به خوبی به تاثیرات وجود رهبری و ولایت فقیه پی برده‌اند اما در بعضی جا‌ها این یک نمود عینی دارد که رهبری چه نقش‌های می‌تواند ایفا کند و چرا دشمنان برای تضعیف شخصیت رهبری تلاش می‌کند. امروز نوک پیکان تخریب‌های دشمنان ولایت فقیه است.

حجت الاسلام والمسلمین سعید نصیراسلامی بیان کرد: یکی از جاهای که مردم متوجه شدند رهبری چه نقشی در مدیریت دل‌ها دارد حماسه ۹دی بود، چه بسا اگر مدیریت مقام معظم رهبری نبود انقلاب ما امروز سرنوشت دیگری را داشت. در انقلاب‌های اخیر منطقه که در کشور مصر و بحرین به وجود آمد علرغم حضور پرشور مردم در صحنه مبارزه دستاورد مورد نظر مردم که حاکمیت دینی بود شکل نگرفت و فعالیت‌های آن‌ها به انحراف کشیده شد مشخص است که مشکل اصلی آن‌ها عدم وجود رهبر است.

وی گفت: نقش مدیریت رهبری در حماسه۹دی تجلی یافت آنگاه که دشمن از دوست شناخته شد و این به معنی واکیسنه شدن انقلاب بود حضور مردم به عنوان پشتوانه انقلاب در این حماسه به وضوح مشاهده شد که چقدر پایی انقلاب ایستاده‌اند. دشمنان در ۹ دی فهمید که رهبری در نظام جمهوری اسلامی ایران تنها نیست و مردم پشتوانه مستحکم ولایت هستند. آنجایی که نیاز به حضور مردم باشد جانانه حضور پیدا می‌کنند و تا لحظه آخر پای آرمان‌های انقلاب می‌ایستند.

نصیراسلامی بیان کرد: ضد انقلاب داخلی هم فهمید با آتش زدن چند سطل زباله و ماشین؛ مردم دست از نظام و ولایت بر نمی‌دارند. ملت ایران ثابت کرد انقلاب اسلامی ما عمق در باورهای دینی آن‌ها دارد یک انقلاب سطحی و ظاهری نیست و هرگز با این باد‌ها ریشه کن نخواهد شد.

معاون فرهنگی و روابط عمومی نیروی هوایی ارتش اظهار کرد: مردم در ۹ دی فهمیدند که حفظ ولایت فقیه ضمانت کننده انقلاب اسلامی ایران است و در این راه شعار هیهات من الذّله را سر دادند. ملت ایران در ۹ دی اثبات کردند که پس از گذشت ۳۳ سال از انقلاب هنوز بر آرمان‌های اولیه انقلاب پایدار هستند و در تداوم انقلاب و در ۸ سال جنگ همین شعار را سر دادند.

نصیراسلامی با اشاره به پیامدهای داخلی و خارجی ۹دی اظهار داشت: داخلی‌های که نادان و ناآگاه هستند در ۹ دی فهمیدند آنچه که به عنوان معادله برای خودشان بافته‌اند درست نیست و دشمنان خارجی که هیچ‌گاه دست از دشمنی بر نمی‌دارند نیز فهمدند ملت ما ملتی نیست که حتی با کشته شدن خود و فرززندانشان دست از آرمانهای خود بر دارد و آن‌ها بعد از این حماسه بسیاری از معادلات بین المللی خود را نسبت به کشورمان بر هم زدند اما این به این معنی نیست که دشمن ما دست از سنگ اندازی‌های خود برداشته است.

وی گفت: آنچه که در فتنه سال ۸۸ اتفاق افتاد به گونه‌ای نبود که فقط یک فردی آسیب ببیند که فتنه گران بروند و از شخص خاصی دل جویی کنند و لطمه‌ها را جبران کنند بلکه در فتنه۸۸ مملکت آسیب دید، خون شهدا مورد بی‌حرمتی قرار گرفت و به پرچم امام حسین(ع) توهین شد چی کسی می‌تواند بگوید مسئله تمام شده است؟! فتنه گران در آن حوادث کاری را مرتکب شدند که دشمن را شاد کرد و شعارهای دشمنان را تکرار کردند این آسیب به راحتی قابل جبران نیست که بتوان به راحتی بخشید. چه کسی می‌خواهد جواب گویی خانواده‌های شهدا و جانبازان باشد؟

نصیراسلامی در پایان بیان کرد: اصول و مبانی اندیشه‌های امام خمینی(ره) توجه و در اولویت قرار داشتن مردم، توکل به خداوند و شعار نه شرقی، نه غربی بود که رهبر معظم انقلاب در جایی جای نقش آفرینی‌هایشان جدی، مقاوم، استوار، مدبرانه همه اصول و اندیشه‌های معمار کبیر انقلاب را به پیش می‌برند مدیریت رهبرمعظم انقلاب در حفظ انقلاب از انحرافاتی که یکی از مهم‌ترین آفت‌های انقلاب هاست از مهم‌ترین و بارز‌ترین نقش آفرینی ایشان است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا