حماسه 9 دی خون تازه‌ای در رگ‌های جامعه جاری کرد

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

پایگاه مردمی ارتش:: وزير دفاع و پشتيباني نيروهای مسلح با بيان اينكه با خلق حماسه 9 دی خون تازه‌ای در رگ‌های جامعه جاری کرد و نظام اسلا‌می بيمه شد، گفت: امروز هم جنگ ملت ايران با استكبار ادامه دارد بنابراين همه بايد دست در دست هم ‌وحدت داشته باشيم.‌

 

به گزارش  خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومي وزارت دفاع، سردار سرتيپ پاسدار حسين دهقان در آستانه حماسه 9 دي روز بصيرت و ميثاق امت با ولايت در جمع كاركنان وزارت دفاع با گراميداشت حماسه ‌عظيم  9 دي با اشاره به فرمايش تاريخي امام خميني(ره) كه فرمودند «پشتيبان ولايت فقيه باشيد تا آسيبي به مملكت نرسد»، افزود: ملت ايران از بدو پيروزي انقلاب اسلامي و در دوران دفاع مقدس در مسير ولايت فقيه حركت كرده‌اند و به بركت همين اطاعت و پيروي به پيروزي‌هاي بزرگي دست يافته‌اند.

وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح با بيان اينكه پيوند ملت ايران با ولايت مطلقه فقيه يك پيوند عميق و تثبيت شده است، اظهار داشت: تا زماني كه اين پيوند برقرار باشد پيروزي از آن ملت ايران خواهد بود.

سردار دهقان در همين زمينه با يادآوري تاريخ انقلاب اسلامي تصريح كرد: در طول انقلاب اسلامي شخصيت‌هاي بزرگي در ايران بوده‌اند كه خدمات قابل توجهي در راه انقلاب و نظام اسلامي ‌داشته‌ا‌ند‌، اما چون در مسير انقلاب به علل مختلف همراهي با ولايت فقيه را برنتافته‌اند از سيل خروشان ملت ‌ايران عقب مانده و در اين مسير به سرانجام و سرنوشت ‌خوبي نداشتند.

وي با بيان اينكه ولايت فقيه ضامن انقلاب و نظام اسلامي است تاكيد كرد: مشروعيت همه مسئولان در تمام ابعاد از ولايت فقيه است بنابراين بايد قدر اين نعمت الهي را بدانيم.

وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح با بازخواني و‌قايع مرتبط با انتخابات 22 خرداد 88 خاطرنشان كرد: قبل از انتخابات رهبري معظم انقلاب درباره انتخابات و پيامدهاي احتمالي آن به كرات به مردم، ‌كانديداها و مسئولان ‌تذكرات و رهنمودهايي ارائه فرمودند‌ و اين در شرايط بود ‌كه جرياناتي از يك سال قبل ‌به دنبال اين بود كه مشروعيت انتخابات را زير سئوال ببرد.

سردار دهقان با بيان اينكه دشمنان از داخل و خارج براي كم رنگ جلوه دادن حضور ميليوني مردم در انتخابات و بي‌فروغ نمودن حضور مردم تلاش گسترده‌اي را‌ آغاز كرده بودند، ادامه داد: اما ملت بابصيرت ايران اين حق را براي خود مي‌دانست كه در انتخابات حضوري گسترده داشته باشد و به يكي از كانديداهايي كه مورد تاييد شوراي نگهبان قرار گرفتند ‌رأي ‌دهد.

وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح با بيان اينكه انتخابات رياست جمهوري سال 88 با حضور بي‌نظير مردم برگزار شد، تصريح كرد: اما در اين ميان برخي افراد نغمه‌هايي مبني بر عدم صحت انتخابات سر‌ دادند و ‌كساني كه پيوندي با ملت ايران و نظا‌م اسلامي نداشتند به آنها پيوستند.

سردار دهقان ادامه داد: در سايه اعتمادي كه جامعه به رهبري انقلاب داشتند از جمعيت ‌معترض‌ تنها تعدادي باقي ماندند كه آنها هم كساني بودند كه نقطه تلاقي با نظام اسلامي نداشتند.

وي با تاكيد براينكه‌ هيچ سازمان و جريان فكري نمي‌توانست انقلاب اسلامي ايران را از آن بحران به سلامت عبور دهد، گفت: با صلابت رهبري كساني كه به دنبال مطرح كردن خود به عنوان قهرمان ملي بودند به مرده سياسي تبديل شدند.

وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح با بيان اينكه بسياري از بزرگان در طول مسير پرفراز و نشيب انقلاب اسلامي نتوانستند ادامه مسير بدهند، تاكيد كرد: حوادث پيچيده‌اي مثل فتنه 88 ثابت مي‌كند كه ‌امام خامنه‌اي خلف صالح امام خميني(ره) شايسته‌ترين شخصيت براي صيا‌نت از انقلاب اسلامي ‌در همه مقاطع و عبور دادن كشتي انقلاب از ‌فتنه‌ها و دشمني‌هاست.

سردار دهقان با يادآوري اينكه حوادث سال 88، تن ندادن عده‌اي به حاكميت قانون، فصل‌الخطاب بودن فرمايشات رهبري و مقررات بود، گفت:  با لشكركشي خياباني كه نمي‌توان حقي را احيا كرد ‌و در شرايط كه نظام اسلامي دارا‌ي قوانين و مقررات لازم جهت احقاق حقوق اشخاص است ‌چرا بايد عده‌اي با لشكركشي و آشوب به دنبال احقاق حق خود باشند.

وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح با بيان اينكه رفتارهاي سال 88 از سوي برخي كانديداها پسنديده نبود، گفت: با وجود رهنمودهاي ارزشمند مقا‌م معظم رهبري و دعوت‌هاي صورت گرفته از طرف بزرگان براي تن دادن آقايان به قانون، اما متاسفانه اين امر صورت نگرفت و ظلم‌هاي بسياري به مردم شد و مشكلات بسياري از طرف قانون‌شكنان ‌براي كشور به وجود آمد.

وي با بيان اينكه در حوداث سال 88 متاسفانه حريم‌ها شكسته شد، افزود: ‌مردم ايران ديگر نتوانستند اين شكسته شدن حر‌مت‌ها را تحمل كنند، چون ملت ايران در طول عمر خود بر سر سفر ائمه معصومين به ويژه امام حسين(ع) بزرگ شده‌اند و جسارت و توهين به امام حسين(ع) و عزادارانش در روز عاشورا قابل تحمل براي ملت ايران نبود.

سردار سرتيپ پاسدار ‌دهقان با انتقاد از توهين ‌فتنه‌گران به عزاداران حسيني در تهران گفت: ملت ايران كه از جسارت فتنه‌گران در روز عاشورا به ساحت امام حسين(ع) به خشم آمده بودند با حضور عظيم و ميليوني خو‌د ‌حماسه 9 دي را در حمايت از ولا‌يت فقيه و فرهنگ ناب عاشورا خلق كردند‌.

وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح با بيان اينكه با خلق حماسه 9 دي خون تازه‌اي در رگ‌هاي جامعه جاري شد و نظام اسلا‌مي را براي هميشه بيمه كرد، اظهار داشت: همه بايد دست در دست هم ‌با ‌وحدت در راستاي تحقق‌ آ‌رمان‌هاي والاي انقلاب اسلامي گام برداريم و بدانيم كه کوچك‌ترين ضعف از طرف ايران، خدشه‌دار شدن آرمان‌هاي نظام مقدس كشورمان را در پي خواهد داشت.‌

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا