9 دی روز ظهور زیباترین صحنه‌های بصیرت و بیداری ملت است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش::فرمانده قرارگاه پدافند هوایی در پیامی تاکید کرد: 9 دی‌ماه 88 روز ظهور و بروز زیباترین صحنه‌های بصیرت و بیداری ملتی است که بار دیگر به جهانیان ثابت کرد در مکتب حسینی، عشق و ارادت به امامت و ولایت را به درستی آموخته است.

به گزارش  پایگاه مردمی ارتشبه نقل از  خبرگزاری فارس، امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) به مناسبت فرا رسیدن یوم الله 9 دی پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است: 9 دی‌ماه 88 روز ظهور و بروز زیباترین صحنه‌های بصیرت و بیداری ملتی است که بار دیگر به جهانیان ثابت کرد در مکتب حسینی، عشق و ارادت به امامت و ولایت را به درستی آموخته و با انسجام ملی و حضور همیشگی خود و با قدرت و صلابت، گوش به فرمان رهبر فرزانه انقلاب و ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدّ ظلّه العالی)، همواره آماده جانفشانی و مقاومت در برابر استکبار جهانی و ایادی و مزدوران زبونش بوده و از میراث ارزشمند امام راحل (ره) و خون شهیدان این مرز و بوم دفاع خواهند نمود.

این پیام می‌افزاید: ملّتی که با ثبت روزی ماندگار در صفحات زرّین تاریخ این انقلاب و حماسه‌ای سترگ در یوم الله 9 دی توطئه‌ها و اهداف شوم دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نقش بر آب نموده و چشمان فتنه و فتنه‌گران را کور کردند که بی‌تردید این حرکت عظیم، حاصل الطاف همیشگی و بیکران ذات اقدس الهی به ملت شریف ایران اسلامی بوده است.

در ادامه این پیام تاکید شده است: ‌قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) آجا ضمن گرامیداشت حماسه بزرگ 9 دی، اعلام می‌دارد جان بر کفان و سلحشوران این قرارگاه تا آخرین نفس و آخرین قطره خون خود همگام و همراه با ملت ولایتمدار ایران اسلامی مدافع راستین حریم ولایت و ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهند بود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا